پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان در راستای پیگیری سفارش محصولات رستورانی (آنلاین و آفلاین)
تماس، دریافت و ثبت سفارش از مشتریان به صورت روزانه
پیگیری فعال مسائل در راستای جلب رضایت مشتریان و تحقق اهداف فروش
برنامه ریزی متناسب با اهداف فروش، به صورت روزانه، در راستای تحقق تارگت ماهانه
ارائه انواع گزارشات منظم
شرایط احراز:
دارای تجربه مفید در زمینه فروش B2B و B2C، ترجیحا فروش در صنایع غذایی
دقیق و دارای مهارت ارتباط موثر
شنونده فعال، منظم، انعطاف پذیر و علاقه مند به یادگیری
مسلط بر مجموعه نرم افزارهای آفیس بویژه اکسل
معرفی شرکت
اسنپ گروپ متشکل از فعالترین شرکتهای اینترنتی (اسنپ، اسنپ فود، اسنپ باکس، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، اسنپ تیکت، اسنپ روم، اسنپ ساپلای، اسنپ دکتر، اسنپ کیچن و اسنپ پی و اسنپ شاپ و اسنپ اکسپرس) در ایران است و عمیقا متعهد به ترویج کارآفرینی و نوآوری در جامعهی آنلاین ایران میباشد.
ماموریت این گروه سرعت بخشیدن به رشد و موفقیت اقتصاد توسعه یافته بر پایهی اینترنت در سراسر کشور و افزایش کیفیت زندگی مردم از طریق ارائهی بهترین خدمات است.
اسنپ گروپ با تشخیص پتانسیل بسیار بالای بازار ایران شرایطی ایده آل برای شرکتهای آنلاین فراهم میکند. در حال حاضر با تمرکز بر توسعه کسب و کارهای مبنتی بر فناوریهای هوشمند در ایران به دنبال خلق ارزشهایی جدید برای نسلهای فرداست.
مهارتهای مورد نیاز
فروشارتباط با مشتریبازاریابیاصول و فنون مذاکرهفروش B2BB2C