پاسخ به تماسهای تلفنی و وصلکردن تماسها به افراد مربوطه، در صورت لزوم؛
بررسی ایمیلها، فکسها، پستها و پیامهای مربوط به شرکت
مدیریت برنامه روزانه، هفتگی یا ماهانه و همچنین تنظیم جلسات و قرارهای ملاقات؛
انجام کلیه امور مرتبط با مسئول دفتر و بخش اداری
تهیه و توزیع مکاتبات، یادداشتها و فرمها؛
نامه نگاری و انجام مکاتبات اداری
بایگانی کردن اسناد
تشکیل و بهروزرسانی پرونده اطلاعات تماس کارمندان، مشتریان، تأمینکنندگان و شرکای خارجی؛
پشتیبانی و تسهیل در تکمیل گزارشات منظم؛
ثبت یا پردازش صورتحسابها یا هزینهها
پیگیری و بررسی مرتب لوازم اداری و سفارشات سازمان؛
تنظیم سفرها و مأموریتها؛
ثبت اسناد هزینهها و همکاری در ارائه گزارشات
انجام کلیه اموری که مدیرعامل مجموعه به ایشان واگذاری می کند...
الزامات و مهارتها
داشتن روابط عمومی بالا
منضبط بودن، وقت شناسی و متعهد بودن
اطلاعات عمومی بالا
رعایت کردن آداب در رفتار و گفتار
داشتن رفتار اجتماعی مناسب
اعتماد به نفس بالا مخصوصا هنگام صحبت های تلفنی با مشتریان
قدرت سازگاری با موقعیت های مختلف
رفتار اجتماعی مناسب و صمیمی و خوش رو بود
اعتماد به نفس و قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت
داشتن اعتماد به نفس بالا خصوصا در هنگام صحبت تلفنی و مواجه با مشتریان
ظاهر و پوشش مناسب در محیط کار
آشنایی کامل با نرم افزارهای Microsoft Office
اولویت استخدام با افرادی است که در منطقه غرب تهران سکونت داشته باشند. روز و ساعت کاری مجموعه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 بعدازظهر پنجشنبه ها تعطیل می باشد. بیمه تامین اجتماعی حقوق توافقی ادرس میدان المپیک شهرک صدرا مجتمع اداری صدف اگر دوست دارید در مجموعه ای جوان و پویا کار کنید برای ما رزومه ارسال کنید.
معرفی شرکت
شرکت بازرگانی مارال تیام به عنوان کارگزار رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه بیش از 15 سال تجربه تخصصی مدیران، فعالیت خود را آغاز نموده است.
هدف مارال تیام مشارکت و استراتژیک در خصوص واردات، صادرات و ترخیص کالا برای شرکت ها، بازرگانان و تولید کنندگان می باشد و می تواند با ارائه مشاوره تخصصی و جامع، ضمن کاهش حداکثری ریسک های موجود به برتری رقابتی شما کمک نماید.