ما در شرکت پابلیکا به یک کارشناس فروش با انگیزه و خلاق نیازمند است.
شرح وظایف:
شناسایی مشتریان بالقوه و ایجاد ارتباط با آنها
ارائه مشاوره و راهنمایی به مشتریان در مورد محصولات و خدمات شرکت
مذاکره و بستن قرارداد با مشتریان
پیگیری و حفظ روابط با مشتریان
جمع آوری اطلاعات بازار و رقبا
ارائه گزارشات منظم از فعالیتهای فروش
شرایط احراز شغل:
داشتن حداقل مدرک لیسانس
آشنا با حوزه استارتاپی و محصولات دیجیتال
فن بیان قوی و مهارتهای ارتباطی بالا
توانایی مذاکره و متقاعد کردن
آشنایی با اصول و فنون بازاریابی و فروش
نظم و انضباط بالا
توانایی کار گروهی و مستقل
انگیزه بالا و تمایل به یادگیری
موارد زیر مزیت محسوب میشود :
دانش اولیه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی آنلاین
داشتن سابقه کار مرتبط
تجربه فروش سازمانی
مزایا:
حقوق ثابت و پورسانت از فروش
بیمه تأمین اجتماعی + بیمه تکمیلی
رشد و پرورش تواناییهای فنی و شخصی
محیط کار حرفهای، خلاق و پویا
تمایل به همکاری طولانی و هدفمند
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 17 و پنجشنبه ها از 9 تا 13
محل کار تهران، محدوده ونک- ملاصدرا
معرفی شرکت
شرکتها اغلب آنقدر درگیر کارهای مهم میشوند که فرصت رسیدگی به امور مربوط به روابط عمومی، از جمله انتشار خبر و رپورتاژ آگهی را پیدا نمیکنند.کارشناسان پابلیکا میدانند چه متنی برای چه رسانهای مناسبتر است و میتوانند آن را در سریعترین زمان ممکن نشر دهند. پابلیکا این امکان را به سازمان ها می دهد تا بتوانند بیشترین برداشت را از یک موقعیت خبری داشته باشد.
تیم ما در میان مردم کار و زندگی میکنند، از آنها ایده و الهام میگیرد، محتواهایی را برای زندگی بهتر مینویسند و زندگی به محتوا می بخشند.
ما در پابلیکا به دنبال همکاری هدفمند هستیم و باور داریم که نیروی انسانی خلاق، متخصص و با انگیزه سرمایهای با ارزش و مهمترین عامل مزیت رقابتی سازمان ما است؛ پس اگر: به دنبال یادگیری بیشتر، فضای کار پویا و ارتقاء تجارب خود هستید، ما هم مشتاقیم با شما همکاری کنیم.
مزایای پیوستن به پابلیکا:
فرهنگ پابلیکا بر مبنای "همکاری" و "توسعهی فردی و تیمی" ساخته شده است. ما در پابلیکا همواره در حال خلق ایدههای جدید و اجرای آنها هستیم. بنابراین پیوسته یاد میگیریم و دانش خود را در اختیار هم میگذاریم تا هر روز پیشرفت کنیم.
مهارتهای مورد نیاز
اصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیMicrosoft Office ارتباط با مشتری