طراح گرافیک ( Mid Level) به منظور طراحی و ایده پردازی انواع پروژههای برند (رسانههای اجتماعی، کمپینهای بازاریابی، تبلیغات دیجیتال و...) مسلط به نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور مسلط به اصول دیزاین، لیاوت، تایپوگرافی و استفاده از رنگ آشنا به بازاریابی و برندسازی آشنایی با خروجی چاپ و وب مسئولیت پذیر و منظم خلاق انعطافپذیر در برابر تغییرات در روال کار مهارت مولتی تسکینگ آشنایی به موشن گرافیک مزیت محسوب میشه آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی مزیت محسوب میشه آشنایی با نرم افزارهای دیگر مثل فیگما مزیت محسوب میشه
معرفی شرکت
آژانسی تبلیغاتی نوآور و پویا
تیم پارلا توانایی فوق العاده ای در اجرای پروژههای BTL با دقت و عالی دارد. ما راهحلهای جامعی برای برنامهریزی استراتژیک بازار ارائه میدهیم و به عنوان پیشرو در سمپلینگ محصول و بازاریابی نقطه خرید (POP) در بازار ایران هستیم