توضیحات شغلی: مسئول IT Help Desk مسئولیت ارائه خدمات پشتیبانی فنی و رفع مشکلات مربوط به سیستم های کامپیوتری، نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط را بر عهده دارد. این شخص در ارتباط مستقیم با کاربران سازمان قرار میگیرد و آنها را در حل مشکلات روزمرهی مرتبط با تکنولوژی یاری میدهد. او با ارائه راهحلهای فنی، راهنماییهای فنی و اطمینان از ادامهی کاربری بهینهی سیستمها، به بهبود کارایی و رضایت کاربران کمک میکند.
وظایف و مسئولیتها:
تسلط کامل به نصب و پیکربندی سخت افزار کامپیوتر و عیب یابی آن
آشنایی با دوربین مدار بسته
آشنا به امور شبکه در سطح کلاینت
آشنایی با دوربین مدار بسته
آشنا به امور شبکه در سطح کلاینت
تشخیص و تحلیل مشکلات فنی و ارائه راهحلهای مناسب و قابل فهم برای کاربران.
تسلط کافی به سیستم عامل های مایکروسافت و عیب یابی آنها
بررسی و مانیتور کردن روزانه تجهیزات ، شامل سیسکو، میکروتیک ، سرورهای hp، سرویس های شبکه اتوماسیون اداری ، سیستم پیجینگ و پخش ، زیر ساخت مجازی ، ششسازی مبتنی بر Vmware، پشتیان گیری دیتا veeam back
ویژگیهای رفتاری: مهارتهای ارتباطی عالی توجه به جزئیات توانایی کار تیمی
شرایط احراز: *داشتن مدرک تحصیلی در رشتههای مرتبط با فناوری اطلاعات یا مهندسی کامپیوتر تجربه کاری قبلی در حوزه پشتیبانی فنی یا مدیریت سیستمهای کامپیوتری آشنایی با سیستمهای عامل و نرمافزارهای مرتبط با سیستمهای اداری
مزایا و تسهیلات: *وام *پاداش *بیمه درمان تکمیلی *فضای استراحت *کافی شاپ *پزشک سازمانی *بسته ها و هدایای مناسبتی
معرفی شرکت
سریتا اولین کلینیک دندانپزشکی هوشمند در ایران و دارای تیمی جوان و متخصص متشکل از 70 دندانپزشک که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند . در کلینیک دندانپزشکی سریتا، شما فرصت همکاری با حرفهایترین و با تجربهترین های ایران در زمینه های مختلف را دارید.