همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

خانومی | Khanoumi

تاسیس در ۱۳۹۳ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت ۲۰۱ تا ۵۰۰ نفر khanoumi.com

استخدام Account Manager

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

Responsibilities:


  • Serve as the lead point of contact for all supply chain account management matters.
  • Build and maintain strong, long-lasting client relationships.
  • Negotiate contracts and close agreements to maximize profits.
  • Develop trusted advisor relationships with key accounts, supply chain stakeholders and executive sponsors.
  • Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to supply chain needs and objectives.
  • Clearly communicate the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders.
  • Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet sales quotas.
  • Forecast and track key account metrics (e.g. quarterly sales results and annual forecasts).
  • Prepare reports on account status.
  • Collaborate with category managing team to identify and grow opportunities within territory.
  • Assist with challenging client requests or issue escalations as needed.
Requirements and skills:




  • Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, Sales Account Manager, Junior Account Manager or relevant role.
  • Demonstrable ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-level.
  • Solid experience with ERP software (e.g. Microsoft or SAP) and MS Office (particularly MS Excel).
  • Experience delivering client-focused solutions to supply chain needs.
  • Proven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detail.
  • Excellent listening, negotiation and presentation abilities.
  • Strong verbal and written communication skills.
  • BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field.

معرفی شرکت

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی در ایران، در سال 1393 راه اندازی شد و با همکاری نیروهای جوان، خلاق و کارآزموده در مدت کوتاهی به مجموعه کامل با خلق تجربه لذت بخش خرید برای مشتریان، به محبوب ترین فروشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی و مد تبدیل شد. دسترسی به مجموعه کامل محصولات آرایشی بهداشتی، ضمانت اصالت و کیفیت تجربه خریدی بی نظیر برای مشتریان ایرانی از سراسر کشور را ایجاد می کند. خانومی نمایندگی تمامی برندهای ایرانی و بین المللی را داراست و بدون واسطه با تمامی تولیدکنندگان ایرانی و واردکنندگان رسمی برندهای خارجی همکاری می کند.
فروشگاه اینترنتی خانومی در سال 1398 و 1401 موفق به دریافت نشان زرین "برند محبوب" از نگاه مصرف کنندگان شده است.
پیج اینستاگرام خانومی بزرگترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی فروشگاهی آرایشی بهداشتی در ایران است. همین تعامل مستمر با مخاطبان، باعث شده است تا خانومی همواره نیاز مخاطب را بشناسد و با تلاش در رفع نیاز مخاطب، همواره پویا و به روز باشد.
خانومی معتقد است هر بانوی ایرانی باید برای حفظ نعمت ارزشمند زیبایی و سلامتی خود تلاش کند و به خاطر خودش سرزنده باشد، پیام ما برای همه بانوان ایرانی این است: #زیبا و سرزنده باش به خاطرخودت
فرهنگ سازمانی خانومی، برپایه صداقت بناشده است و در یک فضای صمیمی و پویا تبادل نظر و خلق ایده به خوبی انجام می شود تا فضای رشد، یادگیری و پیشرفت برای تمامی همکاران فراهم شود.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    Account Management ارتباط با مشتریان و پشتیبانی پشتیبانی ارتباط با مشتری
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml