پیگیری مشتریان بالقوه جهت تبدیل آنها به مشتریان بالفعل به صورت تلفنی و حضوری
برگزاری جلسات حضوری با مشتریان هدف
پیگیری کلیه امور مربوط به بازاریابی و فروش محصولات قابل عرضه شرکت
انجام امور محوله توسط مدیریت ارشد فروش
ارائه گزارش بررسی بازار به مدیریت
حضور در نمایشگاه ها، کمپین ها و سایر فعالیتهای مربوط به بازاریابی و فروش
جستجو برای جذب مشتریان سازمانی جدید
ثبت اطلاعات مشتریان در سامانه CRM شرکت
ارسال و پیگیری استعلام قیمت، نمونه محصول، کاتالوگ و ... برای مشتریان
مکتوب کردن اسناد و سوابق مکاتبات با مشتریان
انجام سفرهای کاری و ماموریتهای موردی
پیش نیازها:
سابقه کار مرتبط در صنعت کالاهای تندگردش یا صنعت خدمات مشاوره مدیریت
دارای روابط عمومی بالا
مهارت فروش، قدرت مذاکره و متقاعدسازی
مهارت برقراری ارتباط موثر و فن بیان مطلوب
مهارت انجام کار به صورت تیمی
فردی مسئولیت پذیر، منظم و دقیق
فردی سخت کوش و پیگیر و دارای انعطاف پذیری بالا
فردی خلاق، علاقه مند به توسعه فردی
تسلط کافی در زمینه کار با کامپیوتر و اینترنت و MS Office
معرفی شرکت
دیدوان یک شرکت مشاوره مدیریت برای انواع کسب و کار می باشد. خدمات ما شامل عارضه یابی سازمانها،مشاوره مدیریت، ارزیابی و رتبه بندی شرکتها، آموزش و ... می باشد. اغلب مشتریان ما ، شرکتها و مدیران عالی شرکتهای فعال در حوزه تولید، توزیع و فروش محصولات مصرف کننده می باشند. دیدگاه دیدوان رویکردی کاملاً حرفه ای و کاربردی منطبق بر بازار ایران می باشد و مشتریان طی یک بازه زمانی شش ماهه می توانند نتایج واقعی خدمات ما را بر کسب و کار خود مشاهده نمایند.
مهارتهای مورد نیاز
اصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیفروشارتباط با مشتری