شرکت تاپین (فعال در حوزه لجستیک هوشمند)، به دنبال افزودن یک عضو پویا و مشتاق به تیم پشتیبانی مشتریان خود است. اگر شما نیز علاقهمند به کار در یک محیط دوستانه و پویا هستید و میخواهید تأثیر مثبتی در تجربه مشتریان داشته باشید، ما منتظر شما هستیم!
وظایف:
پاسخگویی به سؤالات و نگرانیهای مشتریان از طریق بخش مرکز تماس، سامانه تیکتینگ و ایمیل
فراهم آوردن راهحلها و پیشنهادات به مشتریان برای بهبود تجربه آنها
ثبت و پیگیری درخواستها و مشکلات مشتریان در سیستم CRM
مکاتبات با شرکای تجاری
پیگیری بازخوردهای مشتریان و ارائه گزارش به مدیریت
مهارتهای مورد نیاز:
مهارتهای عالی در ارتباطات و برقراری ارتباط مؤثر
توانایی حل مشکل و تحلیل مسائل
تجربه کار با نرمافزارهای CRM
توانایی مدیریت زمان و اولویتبندی وظایف
آشنایی با انگلیسی
ما چه ارائه میدهیم:
محیط کاری دوستانه و حمایتی
فرصتهای رشد و پیشرفت حرفهای
شرایط کاری مناسب
حقوق – بیمه - پاداش
اگر شما هم میخواهید به تیم ما بپیوندید و در رشد و موفقیت تاپین سهیم باشید، رزومه خود را ارسال نمایید.
معرفی شرکت
شرکت تاپین ( توسعه تجارت هوشمند ماد ) فعالیت خود را در حوزه حمل و نقل و پست از سال 1388 شروع کرده و از شرکت های فعال در حوزه پست و ارسال مرسولات پستی کشور می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
پاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریان