مدیریت تیم امورکارکنان در حوزه کارکرد، احکام، حقوق و دستمزد.
مدیریت صندوق کارکنان.
تحلیل داده های کارکرد و حقوق و دستمزد و کمک در تصمیم سازی در این حوزه ها.
آشنا به مفهوم بودجه و مدیریت آن.
شرکت در جلسات و تعامل با واحدها در حوزه امور کارکنان.
شرایط احراز:
تسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی.
تسلط به امور وام صندوق.
تسلط به امور مربوط به حقوق و دستمزد و کارکرد.
تسلط به امور پرسنلی (تکمیل پرونده، تهیه و تمدید قرار داد، خاتمه همکاری و ...)
توانایی تدوین گزارشات تحلیلی مرتبط با منابع انسانی.
مسلط به مجموعه نرم افزارهای آفیس به خصوص Excel.
آشنا به نرم افزارهای ERP.
دارا بودن روحیه کار تیمی.
دارا بودن مهارت های مدیریتی.
معرفی شرکت
شرکت ارتباطات مبیننت، یکی از بزرگترین اپراتورهای شبکه باندپهن بیسیم در ایران است که با استفاده از بستر زیرساختی مناسب و گسترده در سراسر کشور، خدمات اینترنتی، ارتباطی، مرکزداده و هوشمندی را مانند فناوری اینترنت LTE در اختیار مشتریان خانگی و سازمانی خود قرار میدهد. مبیننت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در صنعت تلهکام، اکنون به یکی از انتخابهای اصلی سازمان، شرکتهای دولتی و خصوصی و سایر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران تبدیل شده است و راهکارهای یکپارچه سازمانی خود را در اختیار این مجموعهها قرار میدهد. ارائه خدمات اینترنت اشیاء (IoT)در بخشهای خانگی، سازمانی و شهری، خدمات مرکز داده و خدمات مبتنی بر رایانش ابری، از جمله راهکارهای هوشمند سازمانی مبیننت به شمار میآیند که مدیریت سرمایههای یک سازمان را بهینه میسازند. مبیننت با تکیه بر پیشرفتهای خود در زمینه فناوری LTE، شبکه بیسیم سراسری، لینکهای رادیویی و مرکز داده مجهز، در حال گسترش ارائه خدمات بهصورت سراسری و حداکثری در نقاط مختلف ایران است.