آشنایی با مالیات و بیمه و حقوق آشنایی با نرم افزار حسابداری (ابری، تحت وب و آنلاین) راهکاران (دفتر کل، دریافت و پرداخت، دارائی ثابت، تسهیلات مالی، صورت های مالی، مدیریت وصول مطالبات) نگهداری تنخواه گردان و سایر وجوه نقد و اوراق بهادار صدور و دریافت اسناد پرداختی و دریافتی؛ تهیه خلاصه وضعیت وصولیها، پرداختها، مطالبات، بدهیها انجام حضور و غیاب و محاسبه حقوق و دستمزد نگهداری و کنترل و مغایرت گیری حساب های بانکی شرکت انجام امور بانکی و اعتبارات /مالیاتی/ بیمه ثبت و بایگانی اسناد اداری/ مالی/ حسابداری مرتبط پیش بینی جریانهای نقدی روزانه، هفتگی، ماهانه تهیه گزارشهای مالی مرتبط ارسال بیمه، معاملات / اظهارنامه ارزش افزوده ثبت معاملات در سامانه مودیان نهایی کردن حساب های ماهانه و سالانه مراجعه به اداره ها و سازمانهای مربوطه انجام امور اداری/ رفاهی/ نامه نگاری ارتباط با مشتریان
معرفی شرکت
شرکت احراز کیفیت آرنا با شعار “اشتیاق برای اعتبارسنجی”، در تاریخ 1399 جهت ارائه راهکارهای یکپارچه و موثر در استقرار سیستم کیفیت دارویی (PQS) و انجام فرآیندهای اعتبارسنجی/احرازکیفیت (Validation/Qualification) و با هدف تبدیل شدن به یک شریک قابل اعتماد (Reliable Partner) برای فعالین حوزه محصولات سلامت محور، تاسیس شده است. رسالت این شرکت، ارائه خدماتی نوین و جامع (از زمان بازرسی اولیه و تحلیل شکاف (Gap Analysis) تا اخذ گواهینامه مربوطه)، منطبق بر استانداردهای بین المللی و اصول GMP، با بکارگیری تیمی از متخصصین مجرب و کارآزموده می باشد.
این شرکت با دارا بودن متخصصین کارآمد و تجهیزات استاندارد سعی بر انجام فعالیت ها و آزمون های اعتبارسنجی و احرازکیفیت اتاق های تمیز، سیستم های هواساز، تجهیزات فرآیندی و ارائه مستندات و گزارشات با کیفیت بالا دارد. یکی از خدمات نوین این شرکت پایش آنلاین و پایداری نقاط معتبر شده (Validated Point) در حدود قابل قبول و ارائه نتایج پایش تعداد ذرات زنده (میکروبی) در مرحله احراز کیفیت عملکرد می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
امور مالیمالیات ارزش افزودهحسابداری حقوق و دستمزدمغایرت گیری