آشنایی کامل به ابزارهای اندازهگیری و تحلیل (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager و Google Ads، Firebase و موبایل ترکر)
مسلط به ابزارهای مارکتینگی مانند گوگل انالیتیکس ، گوگل سرچ کنسول ، تگ منیجر ، سمراش و...
مسلط به کار با اد نتورکهای ایرانی و خارجی (یکتانت ، گوگل ادز و...)
مسلط به ایمیل مارکتینگ و sms مارکتینگ
مسلط به تحلیل دیتای کاربران ، رفتار مشتریان ، تحلیل خرید و فروشها و...
مسلط به آنالیز رقبا و برنامه ریزی متناسب با آن
مسلط به نرم افزارهای ثبت و تحلیل داده همچون اکسل و توانایی کار با وردپرس
سابقه کار با پنل های استورهای موبایل اپلیکیشن
سابقه تبلیغات آنلاین و تبلیغات (همسان، ریتارگتینگ، بنری، پوش و نصب)
مسلط به مفاهیم، اصول و استراتژی های Digital Marketing
تسلط به SEO و SEM و ابزارهای آن
آشنایی کامل با روشهای تبلیغات و بازاریابی سنتی و دیجیتال
دانش کافی در زمینه بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ
آشنایی کامل با شبکههای اجتماعی و تجربه برنامه ریزی، اجرا و پروموت محتوا (اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین و... )
آشنایی کافی با سئو و Content marketing
توانایی تدوین و اجرای کمپینهای تبلیغاتی و بودجه بندی متناسب با کمپین
تجربه در زمینه کار با دیتابیس (Metabase, Power Bi , ...) و همچنین سابقه کار با ابزارهای مارکتینگ اتومیشن به عنوان امتیاز در نظر گرفته میشود.
شرح موقعیت شغلی
طراحی برنامهریزی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی
تحلیل نتایج کمپینها با ارایه گزارش
ارایه پروپزالهای بازاریابی
دارای دانش اینفلوئنسر مارکتینگ
برنامهریزی و هماهنگی استوری و پست
ویژگیهای فرد
دارای توانایی کار تیمی، نظم و تعهد سازمانی
توانایی کار حضوری
مولتیتسک بودن
توانایی ایدهپردازی و خلاقیت
یادگیرنده و نوآور بودن
دارای روحیه انعطاف پذیر
زبان انگلیسی خوب
مسئولیت پذیر، پرتلاش و نتیجه گرا و علاقه مند به یادگیری و پیشرفت
معرفی شرکت
سی پل سازمانی دانش بنیان با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه بین المللی می باشد.
برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مراجعه نمایید
www.cpol.co
مهارتهای مورد نیاز
دیجیتال مارکتینگکمپینهای تبلیغاتیشبکه های اجتماعی