استخدام کارشناس پشتیبانی نرمافزار و امور مشتریان(خانم)
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
کمتر از سه سال
حقوق
از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شرح موقعیت شغلی
مرکز تحقیقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف در بخش پشتیبانی و توسعه نرم افزار خود در سال جاری جذب نیرو میکند. مسئولیتها:
پشتیبانی و کمک به مشتریان فعلی و جدید احتمالی ما
حل مشکلات عملکردی با بررسی آنها
برقرار ارتباط با بازدیدکنندگان و سرنخها (چت زنده)
اطمینان از رضایت مشتریان
بهبود تجربه مشتریان
مشارکت در بهبود محصول و تمام اسناد
پروژههای جانبی (استخدام و جذب همکاران جدید، آموزش، ...)
پاسخگویی و حل مسائل تیکتهای پشتیبانی و عیبیابی
بررسی مسائل فنی (مشکلات و باگهای گزارش شده توسط مشتری)، بررسی علت اصلی، توصیف علائم مشکل، تعیین دامنه مشکل و پیشنهاد راهحل
کار با تیمهای مختلف داخلی برای حل مشکلات فنی برای مشتریان و نمایندگان راهبردی
عمل به عنوان مشاور فنی برای مشتریان و نمایندگان راهبردی خود
مهارتهای الزامی:
مشتری مدار
یادگیرنده مستقل و سریع
داشتن نگرش حل مسأله
دانش خوب درباره فرآیندهای کسبوکار
دانش فنی (XML، پایتون، جاوا اسکریپت)
خواندن انگلیسی
توانایی انتقال مفاهیم فنی به طور واضح و موثر، چه به صورت کتبی و چه شفاهی
تجربه در ERP و CRM
ایل به یادگیری مداوم و فعالانه کار کردن
تجربه قبلی در یک استارتاپ با رشد سریع
معرفی شرکت
مرکز تحقیقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف، مجموعه ای متشکل از افراد پویا و خلاق که در راستای ارتقا دانش و ارائه خدمات فناورانه فعالیت دارد.
این مجموعه، بعنوان مرجع علمی-پژوهشی برای دانشجویان و اساتید و مجری پروژه های هوش مصنوعی سازمانی داخلی و خارجی میباشد.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی نرم افزارارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریانپاسخگویی به مشتریان