اتاق بازرگانی مشترک ایران و کویت جهت تکمیل کادر اداری خود کارشناس امور اداری با شرح شغل زیر استخدام مینماید. شرح شغل:
دارای قدرت بیان و ارتباط اجتماعی قوی علاقمند به یادگیری قدرت برنامه ریزی و مدیریت امور آشنایی با office به ویژه word و Excel آشنایی کامل با کار با اینترنت بایگانی و سازماندهی اسناد پاسخ به تماس های تلفنی تهیه و نگارش گزارش، صورتجلسه و نامه های اداری برنامه ریزی و سازماندهی جلسات و کنفرانس ها آشنا به زبان انگلیسی توانایی مدیریت همزمان چندین کار مسئولیت پذیر، منظم و پیگیر حداکثر سن 32 سال ساکن تهران - امکان کار به صورت تمام وقت و حضوری
حقوق و مزایا: بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به اضافه هدایای مناسبتی
معرفی شرکت
اتاق مشترک بازرگانی ایران کویت، مؤسسه ای عمومی، غیردولتی، غیر تجاری، و غیر انتفاعی و وابسته به اتاق ایران است که صرفاً برای توسعه روابط اقتصادی در تمام بخشهای صنعتی، بازرگانی، معدنی، کشاورزی و خدمات و تشویق مبادلات و سرمایه گذاری های دو جانبه بین ایران و کویت تأسیس شده است.