توانایی تدوین استراتژی بازاریابی و تعریف KPI های مرتبط با اهداف کسب و کار و کمپینها
تسلط بر ابزارهای تحلیل و گزارش داده نظیر گوگل آنالیتیکس، فایربیس، تگ منیجر، هاتجر و لوکر استودیو
تسلط بر ابزارهای مارکتینگ اتومیشن
طراحی، اجرا و بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی (اَد نتورکهای داخلی و خارجی)
تحلیل نتایج و دادههای کمپینهای تبلیغاتی و تهیه گزارش
تسلط بر بهینهسازی موتور جستجو (SEO) و بهینهسازی اپ استورها (ASO)
آشنایی با بازاریابی شبکههای اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، تلگرام، توییتر، روبیکا، بله و...
مهارتها:
گوگل آنالیتیکس نسخه ۴ (GA4)
گوگل تگ منیجر
فایربیس
لوکر استودیو
گوگل شیت
گوگل داک
اکسل
پاورپوینت
معرفی شرکت
زیست بوم مجازی درسا ارائه دهنده محتوا و سرویس های تخصصی کودک و نوجوان در قالب اپلیکیشن "درسا بازار" فضای مجازی مدیریت شده در دسترس خانواده ها قرار داده است.
ما اعتقاد داریم فرزندان این میهن که آینده سازان کشور عزیزمان هستند، در دوران کودکی نیاز به آموزش صحیح و به منظور جلوی گیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی در دوران کودکی نیازمند ابزارها و سیستم های تخصص خواهند بود که از سال 1394 در "خانواده درسا" طراحی و پیاده سازی شده است.
به این منظور با همکاری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل سرویس های متنوع در اختیار خانواده ها قرار داده ایم.