مدیر پشتیبانی ما را در مدیریت، راهبری و نظارت بر استقرار کامل نرم افزار در شرکت ها و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از طریق ارائه سرویس و پشتیبانی فنی با کیفیت با هدف جلب رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید همراهی می کند.
دانش تخصصی
آشنایی به سرویس ها و زیرساخت شبکه (MCSE یا MCSA) آشنایی با مهارتهای SQL توانایی ارتباط با مشتریان آشنایی با حوزه نرم افزارهای CRM مزیت محسوب میشود تجربه سرپرستی یا سابقه اجرایی در تیم پشتیبانی مزیت محسوب میشود
مهارت های مورد نیاز
توانایی حل مسئله مسئولیت پذیری و توانایی تصمیم سازی در جهت اهداف سازمانی توان رهبری و جذب مشارکت در جهت اجرای برنامه های سازمان
شرایط احراز:
مدرک تحصیلی: کارشناسی رشته کامپیوتر تجربه کاری: حداقل 3 سال محدوده سنی: بین 30 تا 35
معرفی شرکت
مجموعه نرم افزاری پیام گستر (جامعترین نرم افزار CRM در ایران) در سال 1389، به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه تجارت الکترونیک اول، با همکاری مهندسین و متخصصین حوزه فناوری سیستم های مشتری مداری، فعالیت خود را با هدف ارائه به روز ترین راهکارهای مدیریتی در امر فروش و بازاریابی آغاز کرد.
اندیشه ما در پیام گستر، هم مسیر شدن در راه رشد و تعالی فردی در کنار اهتمام و کوشش در جهت بالا بردن سطح استانداردهای ملی است.
در حال حاضر این شرکت به عنوان رهبر بازار CRM ایران، امید داشته تا با بهره گیری از سرمایه های انسانی ارزشمند، همچنان موفقیت پیشین را تثبیت و دستاوردهای جدید را برای جامعه IT کشور کسب نماید.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی نرم افزارمدیریت پشتیبانیارتباط با مشتریان و پشتیبانیمدیریت ارتباط با مشتریان