سعادت رنت حالا انقدر بزرگ شده که به یک همکار متخصص در بخش منابع انسانی نیاز داره همکاری که برای بهتر شدن محیط سازمان تلاش کنه و برای حال خوب خودش و همکارش کلی ایده داشته باشه ما تو سعادت رنت کنار هم بزرگ میشیم و رشد میکنیم پس برامون مهمه اگر دنبال رشد خودت هستی برامون رزومه ارسال کنی
کارمون به صورت حضوری هست حداقل 5 سال سابقه ی کار مرتبط در حوزه ی منابع انسانی
وظایف کاری در موقعیت شغلی کارشناس ارشد منابع انسانی برنامهریزی استخدام و جذب نیروی کار، شامل تعیین نیازهای شغلی، طراحی آگهی استخدامی، مصاحبه با متقاضیان شغل، بررسی مهارتها و تجربیات آنها و انتخاب نیروی کار مناسب توانایی ارائه آموزش و توسعه شغلی برای کارکنان توانایی ایجاد و اجرای سیاستهای حقوقی و حقوق کارکنان توانایی ایجاد بهبود روابط کاری و حفظ فضای کاری سالم انجام دادن کارهای مربوط به امور پرسنلی و اداری توسعه فرهنگ سازمانی در جهت تعهد به سازمان
حداقل 5 سال سابقه ی کار مرتبط در حوزه ی منابع انسانی ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 محل کار شرکت: شهر زیبا، بلوار تعاون ترجیحا ساکن غرب تهران حتما حتما مسلط به زبان انگلیسی سابقه کار کردن در شرکت های استارتاپی امتیاز محسوب میشود
مزایا: حقوق ثابت بدون شرط +بیمه تامین اجتماعی و قرارداد رسمی پرداخت حقوق منظم و به موقع صبحانه، میان وعده، بسته و هدایای مناسبتی، اتاق بازی و...
معرفی شرکت
شرکت بین المللی کارن آوران سعادت آتیه با نام تجاری SAADATRENT فعالیت خود را در سال 1393 در زمینه انواع سرویس های حمل و نقل توریستی و اجاره خودرو شروع کرده و در حال حاضر دارای 6 شعبه دائمی در ایران ، جزیره کیش ، استانبول و دبی میباشد.