همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

لینگولند | Lingoland

تاسیس در ۱۳۹۵ آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها ۱۱ تا ۵۰ نفر lingoland.ir

استخدام کارشناس اداری (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    از ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

روابط عمومي و فن بيان قوی  -  دقت ، تمرکز و نظم بسیار بالا  صبوری در پیگیری امور مسلط با اصول نامه نگاری و مکاتبات سازمانی و تایپ و جستجوی اینترنتی آشنايي با اتوماسيون هاي اداري CRM و نرم افزارهای مرتبط آشنایی با سیستم های بایگانی سازمانی آشنایی با نرم افزار های کاربردی  OFFICE ( داشتن گواهینامه  و یا تسلط ICDL  مزیت محسوب می گردد)


سابقه : 5 سال به بالا در سمتهای اداری

تحصيلات :  کارشناسی (مدیریت،حسابداری،ریاضی،آمار، فنی مهندسی )مزیت محسوب می شود و در اولویت بررسی قرار می گیرد.

مسئولیت ها:


1)       تهیه و تنظیم برنامه ملاقات کارکنان، مسئولین و سایر مراجعین با مدیرعامل مؤسسه


2)      پاسخگویی به تلفن‌ها و پیگیری تا حصول نتایج مرتبط 


3)     تهیه پیش نویسها، تایپ . اجرا، پیگیری و ساماندهی کلیه مکاتبات، مجوزات و تعهدات مجموعه تا حصول نتیجه مورد نیاز و با تائید مدیرعامل


4)      نگهداری و حفظ و بایگانی سیستمی و تشکیل بانک اطلاعاتی از کلیه اسناد، مدارک، مجوزات و تعهدات و مکاتبات مجموعه براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها


5)      انجام کلیه امور محوله از طرف مدیر عامل , اعلام گزارش اقدامات انجام شده 


6)       انجام امور خرید روزمره ی مجموعه


7)      تهیه کلیه فرمهای مرتبط با امور اداری 


8)     ساماندهی، پیگیری تهیه و نظارت  بر کلیه اموال  اداری و مصرفی مجموعه و ثبت بایگانی فرمهای مربوطه 


9)      پیگیری، پرداخت  و نظارت بر تسویه حساب کلیه اسناد مورد نیاز مجموعه و بایگانی آن


10)    پیگیری امور خدمات نگهداری و تعمیرات و توانایی مذاکره با افراد و تکنسینهای مرتبط با آن خدمات

معرفی شرکت

مجموعه لینگولند یک مرکز تخصصی آموزش زبان های خارجی (انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، آلمانی) به کودکان بصورت بازی محور و به روش زبان مادری و با مربیان نیتیو و غیر نیتیو است. دوره های آموزشی لینگولند شامل کلاس های حضوری، آنلاین و خودآموز می باشد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری پاسخگویی به تلفن پیگیری امور Microsoft Office
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml