همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

ايران كانادا | Iran Canada Company

استخدام منشی و مسئول دفتر (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    از ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری برنامه‌ها و جلسات مافوق.
  • طراحی و آماده‌سازی گزارش‌های مدیریتی مورد نیاز.
  • ثبت تلفن‌های روزانه کلاینت‌ها.
  • پاسخگویی به کلاینت‌های حضوری.
  • ساعت‌ها و روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 5 عصر؛ پنجشنبه‌ها از 9 صبح تا 1 ظهر.
  • محل شرکت: عباس آباد.
پیش‌نیازها


  • تسلط کافی به زبان انگلیسی.
  • مهارت‌های کلامی و رفتاری ممتاز.
  • سوابق شغلی معتبر و قابل ردگیری.
  • روحیه همدلی و یادگیری مداوم.
  • نتیجه‌گرا و راه‌حل محور و قادر به تحمل استرس در محیط کار.
  • پرانرژی، بی‌حاشیه، وقت‌شناس و بسیار منظم.
  • موقر، مبادی آداب، باهوش و علاقه‌مند به پیشرفت حرفه‌ای.
  • پوشش و ظاهر آراسته اداری و امروزی.
  • دارای شایستگی رازداری و رعایت اصول محرمانگی بطور کاملا جدی.
پیشنهاد ما به کارجویانی است که دارای مدرک تحصیلی زبان انگلیسی و یا آیلتس و یا موارد مشابه هستند.


دانشجویان یا کسانی که شغلشان اولویت اولشان نیست و یا کسانی که تجربه کاری مرتبط و قابل ردگیری ندارند لطفاً اقدام نکنند.

معرفی شرکت

شرکت ایران کانادا در سال 1388 با مدیریت خانم آوا نصیری با هدف تسهیل فرآیندهای برنامه‌ریزی سفر و اخذ ویزا شروع به کار کرد. ابتدا دفتر ترجمه رسمی ایران کانادا شروع به فعالیت کرد و همزمان خدماتی در زمینه ویزای توریستی و تحصیلی کانادا و ترجمه رسمی مدارک را ارائه کرد. از سال 1390 ویزای اقامتی، سرمایه گذاری و کاری به خدمات ارائه شده توسط ایران کانادا اضافه شد. سپس از سال 1394 با اضافه کردن ویزاهای دانش آموزی و ویزا های گاردین (والدین)، خدمات خود را توسعه داد. از سال 1397 ارائه ویزاهای تحصیلی کشور های انگلستان، آمریکا و کشور های اروپایی به فهرست خدمات شرکت ایران کانادا افزوده شد. در حال حاضر شرکت ایران کانادا ارائه خدمات در زمینه تمامی ویزا های اقامتی کانادا و ویزاهای تحصیلی آمریکا، انگلستان و کشورهای اروپایی را با اخذ حدود 8 هزار ویزای موفق، ادامه می دهد.
  • زبان‌های مورد نیاز

    انگلیسی
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری پیگیری امور Microsoft Office پاسخگویی به تلفن
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml