پاسخگویی به تلفن – ارتباط دادن تماسها و دریافت پیام – جمع آوری، کپی، دسته بندی و بایگانی اسناد مربوط به فعالیتهای اداری واحد – تکمیل و ارسال صورتحسابها، قراردادها، فاکتورها و چکها – دریافت و ارسال نامه از طریق سیستم اتوماسیون – انجام امور اداری واحدهای مختلف یک شرکت – ارتباط با مشتریان، کارمندان و افراد دیگر برای پاسخگویی به سؤالات – پاسخ گویی به نامهها – مسلط به Office- آشنایی به اصول گزارش نویسی – آشنایی با اینترنت – مدیریت تقویم – مهارتهای برنامهریزی – اولویتبندی
نوع قرارداد: تمام وقت – حضوری ساعت کاری: ساعات کاری مختلف (انعطاف پذیر) حقوق و مزایا: حقوق توافقی، پاداش، پورسانت،
معرفی شرکت
شرکت طراحی و بازرگانی در زمینه فضاهای درمانی و تولید کننده سیستم جدید ساختمانی
مهارتهای مورد نیاز
پاسخگویی به تلفنپیگیری امورامور دفتریMicrosoft Office