- شرکت الی گشت جهت تکمیل کادر رزرواسیون داخلی و خارجی، در حال جذب نیرو می باشد. در صورتیکه مایل هستید تا عضوی از تیم فروش الی گشت باشید، میتوانید رزومه خود را ارسال نمائید. ساعت کاری مجموعه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه 9 لغایت 14
شرایط احراز: - حداقل دوسال سابقه کار مرتبط -انجام کلیه امور مربوط به رزرواسیون هتل و خدمات مسافرتی و تورهای داخلی و یا خارجی. -ارتباط با کارگزاران هتلهای داخلی و یا خارجی (آنلاین و آفلاین). -انجام امور مربوط به خدمات گردشگری مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و امور مشابه. -داشتن سابقه کار در آژانسهای هواپیمایی معتبر الزامی است -توانایی انجام کار تیمی -داشتن فن بیان و قدرت مذاکره -متعهد و مسئولیت پذیر -ترجیحاً آشنا به زبان انگلیسی (مکالمه و مکاتبه).
مزایای همکاری با الی گشت: -حقوق ثابت - پاداش عملکرد - بیمه تکمیلی - بیمه تأمین اجنماعی - تسهیلات گردشگری - وام سازمانی -محیط کاری پویا و حرفه ای - دسترسی مناسب به وسایل نقلیه عمومی
معرفی شرکت
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
رزواسیون هتل های خارجیاصول و فنون مذاکرهامور گردشگری