شناسایی نیازهای متداول مشتریان پاسخگویی به مراجعه کنندگان حضوری و مراجعین کلیه درگاه های ارتباطی مشاوره فنی و دقیق نیاز مشتریان و اراده راهکار متناسب اجرای عملیات فروش پاسخگویی به کلیه درگاه های اینترنتی مشارکت در پیش بینی فروش و تنظیم برنامه فروش در حوزه محصولات واحد بررسی تعداد نیروی فروش مورد نیاز توجیه و آموزش فنی نیروهای فروش تایید قیمت های پایه پیش از ورود به سیستم و نظارت بر فرایند ورود قیمت ها نظارت بر نحوه معرفی محصولات جدید ارائه گزارش ها، آمار و تحلیل اطلاعات فروش
معرفی شرکت
فالنیک(ایران اچ پی) از سال 1374 شروع به فعالیت کرده و اکنون کاملترین سبد محصولات و خدمات برندHP را دارد.
ایران اچ پی با توجه به سابقه طولانی در عرضه کالاهای اصلی (سرور و تجهیزات شبکه، کامپیوتر و لپ تاپ، پرینتر و مواد مصرفی)، گارانتی رسمی محصولاتHP در ایران و ارائه خدمات پس از فروش فوری، توانسته مشتریان بسیاری اعم از موسسات دولتی و شرکتهای خصوصی را جذب خود کند.
کسب و کار جذاب آچارباز (سامانه اعزام تعمیرکار به محل)زیرمجموعه فالنیک است.