ما در شرکت مشتریان گلدیران سعی کرده ایم تا بهترین ها را گرد هم آوریم و در این راه متفاوت و قدرتمند ، با همدلی و مشتری مداری و تلاش بی وقفه ی سرمایه های انسانی مان به رشد و تعالی برسیم .ما در واحد برنامه ریزی که یکی از واحدهای مهم و تاثیر گذار می باشد ، به دنبال جذب افرادی هستیم که صادقانه و مسرانه در کنارهم به پیشرفت برسیم . بنابراین خواهشمندیم که اگر مهارت ها و ویژگی های زیر را داشتید در اسرع وقت برایمان رزومه تان را ارسال نمایید تا بتوانیم همکاری و سفر خوبی را با هم آغاز کنیم .
شرح مسئولیت های سمت مورد نظر ما به این ترتیب می باشد : · به روز نگهداری مستندات برای دریافت و تمدید استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO · مشارکت در تهیه، تدوین، بازنگری دستورالعمل ها، روشهای اجرایی و فرم ها · ارزیابی و شناسایی نقاط قابل بهبود فرایندها و تعریف اقدام اصلاحی و پیگیری اثربخشی آنها · محاسبه دقیق شاخص فرایندها و تهیه گزارشات و داشبوردهای مدیریتی · هماهنگی برگزاری و مدیریت جلسات مرتبط و تدوین و پیگیری صورتجلسات · تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه راهکار جهت بهبود مستمر · جمع آوری اطلاعات جهت برنامه ریزی استراتژیک در سازمان · مشارکت در همسوسازی استراتژی های سازمانی با اهداف سازمان و ارائه راهکارهای نوآورانه در پیاده سازی استراتژی ها (OKR ) اگر این دانش و مهارت ها را داشته باشید می تواند در انتخاب ما خیلی تاثیر گذار باشد :
· آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت 9001 و مبانی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک · تسلط به ICDL · توانایی برقراری ارتباط موثر با سایر واحدها · مسئولیت پذیر، صبور، سخت کوش، پویا · خلاق و توانایی حل مسئله و ارائه راهکار · جدیت در انجام و پیگیری امور و نتیجه گرا
ما برای این سمت یک سری شرایط در نظر گرفته ایم که مطابق با موارد زیر می باشد :
• تحصیلات : کارشناسی رشته های مهندسی صنایع/ مدیریت صنعتی/مدیریت کسب و کار در اولویت می باشند • روز و ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17 -پنجشنبه 8:30 تا 12:30
مزایای همکاری با شرکت ما : • حقوق توافقی • پاداش عملکردی • شارژ بن کارت به صورت ماهانه • بیمه تامین اجتماعی از روز اول • بیمه تکمیلی رایگان • ناهار • وام سازمانی • خرید اقساطی از محصولات شرکت • هدایای مناسبتی • فضای استراحت • پزشک سازمانی (روانشناس)
معرفی شرکت
شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده است.
مهارتهای مورد نیاز
برنامهریزیبرنامه ریزی تولیدکنترل پروژهکنترل و برنامه ریزی پروژه