همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

شهریار ترابر میهن پارس | Shahriar Tarabar Mihanpars

استخدام کارمند اداری (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

منظم، دقیق، مسئولیت پذیر، پیگیر، صبور
آدرس: شهرک راه آهن
ساعت کاری: شنبه تا 4شنبه 8:30 تا 17 و 5شنبه 8:30 تا 12:30
شرح خدمات: 

  1.  دریافت سفارشات خرید
  2. دریافت سفارشات تعمیر و نگهداری
  3.  یافتن تامین کنندگان و تعمیر کنندگان مناسب
  4.  ارزیابی دوره ای تامین کنندگان و تعمیرکنندگان
  5.  برنامه ریزی روزانه برای مسئول کارپرداز
  6. برنامه ریزی روزانه برای مسئول فنی
  7.  کنترل و نظارت کارپرداز در روز جهت انجام فعالیت های خرید
  8.  کنترل و نظارت مسئول فنی در روز جهت انجام فعالیت های تعمیر و نگهداری


معرفی شرکت

شرکت بین المللی شهریار ترابر میهن پارس به عنوان یکی از شرکت های گروه شهریار در همان راستای اهداف اولیه خود و سرمایه گذاری های سی ساله صورت گرفته در صنعت لجستیک و زنجیره تامین کشور، با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارایه صنعت با توجه به مزیت های ذاتی کشور در این بخش از سال 86 فعالیت های خود را آغاز نموده است.
چشم انداز این مجموعه ، ایجاد آوردگاهی با حضور تمامی ذی نفعان دولتی، خصوصی، صنعتی و دانشگاهی به منظور ایجاد زبان مشترک در حل مسایل و چالش های پیش روی صنعت، ارائه راهکارهای مدرن با تکیه بر تکنولوژی و بهره مندی از جوانان مستعد کشور، تامین مالی هوشمند از ذینفعان اصلی و ایجاد بستر راهبردی به منظور پرورش سرمایه های انسانی مورد نیاز صنعت لجستیک با سوار شدن بر موج انقلاب صنعتی چهارم است.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    Microsoft Office امور اداری پیگیری امور
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
image/svg+xml