مجموعه ما به دنبال یک کارشناس تماس با تجربه و با انگیزه است تا به تیم فروش ما بپیوندد! اگر شما فردی پویا، خلاق و دارای تواناییهای ارتباطی قوی هستید، ما منتظر دریافت رزومه از شما هستیم.
وظایف اصلی:
پاسخگویی به تماس مشتریان (تلفن، شبکه های اجتماعی)
شناسایی و تحلیل نیازها و مشکلات مشتری. ثبت مشخصات و جزئیات تماس ها در سامانه ثبت اطلاعات.
پیگیری تماس ها و رفع مشکلات مشتریان تا حد امکان.
مهارت های ارتباط موثر و دوستانه با مشتریان.
مهارتهای رفتاری:
مهارت در مدیریت استرس و تعامل با مشتریان ناخوشایند
توانایی کار گروهی و مسئولیت پذیری
در آخر بگم که مزایای همکاری با ما علاوه بر ساعات کاری منعطف ، امکان رشد و ارتقای سازمانی رو در فضای کاری مدرن و دلپذیر برای همکاران ایجاد کرده بعلاوه اینکه ساختار سازمانی مسطح و فرصت روزانه یادگیری هم فراهم شده ست.
روزهای کاری ما از شنبه تا چهارشنبه ست ، محدوده کاری ما هم پاسداران
معرفی شرکت
مجموعه بیتفا از سال 1397 مسیر خود را در دنیای پررمزوراز رمزارزها شروع کرد و امروزه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رسانهها در حوزه رمزارزها است. تو این بازار پرتلاطم و پراسترس تیم بیتفا با تلاش برای جلب اعتماد سعی داره بهترین خدمات رو در دنیای رمز ارزها ارائه بده
کار کردن تو بیتفا شبیه زندگی کردن در دنیای رمزارزهاست،در کنار هم با چالشها روبهرو میشیم، برای حل کردن مشکلات خارج از چهارچوب فکر میکنیم و در نهایت در کنار هم رشد میکنیم.
به عنوان عضوی از تیم ما، به جامعه ای از ماجراجویان جسور ملحق خواهید شد که با اشتیاق مشترک برای نوآوری و تعهد به برتری متحد شده اند. ما با هم به پیش بردن مرزهای ممکن ادامه خواهیم داد، مسیرهای جدیدی را ایجاد می کنیم و آینده صنعت ارزهای دیجیتال را شکل می دهیم.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به تلفنcall center