· انجام فرایندهای مربوط به جذب و استخدام، کارکرد پرسنل و حقوق و دستمزد
· انجام امور مربوط به درج آگهی و مصاحبه تلفنی با متقاضیان استخدام
· انجام امور مربوط به تشکیل پرونده پرسنلی، احکام و قراردادها
· کنترل دادههای منابع انسانی و رفع نواقص و به روزآوری اطلاعات و دیتابیس های پرسنلی
· آشنایی با طراحی و اجرای فرآیندهای آنبوردینگ و آفبوردینگ (Onboarding , Offboarding)
· انجام مکاتبات اداری در سامانه اتوماسیون
· انجام امور مربوط به مزایای رفاهی همکاران
· ارائه گزارش های مناسب از روند پیشرفت کار به مدیریت
شرایط احراز:
· آشنایی با فرآیندهای منابع انسانی
· تسلط بر قوانین اداره کار و تامین اجتماعی
· آشنا با سیستم حضور و غیاب و کارکرد پرسنل
· آشنایی با پلتفرم های استخدام
· تسلط به نرم افزار های Office
· دارای روحیه کارتیمی و علاقه مند به کار در محیطی پویا
· دقیق، منظم، مسئولیت پذیر و پیگیر تا زمان حصول نتیجه
· داشتن مهارت های ارتباطی به صورت نوشتاری و کلامی
· حداقل سه سال سابقه کار مرتبط
ساعات کاری: ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:20 پنجشنبه ها و جمعه ها تعطیل
محل فعالیت: دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران، روبروی پارک ملت
معرفی شرکت
شرکت ژیناژن با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی و استفاده از تجهیزات به روز دنیا برند ژینا ژن را با کیفیت جهانی تولید می نماید.
برند ژینا ژن با هدف تمرکز بر ایجاد تغییر در روند تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و با کمک متخصصان داخلی و محققان انگلیسی شروع بکار کرده است.