ما در تریبون نیازمند کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ خلاق و نتیجهگرا هستیم، کسی که توانایی مدیریت فرایندهای مارکتینگ رو داشته باشه و با تدوین کمپینهای استراتژیک موجب جذب مخاطب، دیده شدن و رشد برند بشه.
مسئولیتها:
تدوین استراتژیهای کمپین متناسب با اهداف برند، برنامهریزی و اجرای آنها در کانالهای مختلف (PPC، ایمیل، پیامک، شبکههای اجتماعی و غیره).
مدیریت و تجزیه و تحلیل کمپینها.
مدیریت بودجه کمپین و اطمینان از تخصیص بهینه بودجه با حداکثر سودآوری.
تجزیه و تحلیل دادهها برای شناسایی روندها، الگوها و نقاط بهبود به منظور اصلاح هدفگذاری و استفاده از کانالهای مختلف.
اجرای A/B testهای مختلف برای بهینهسازی دادهمحور کمپینها.
هماهنگی با تیمهای داخلی (محصول، دیزاین، PR، عملیات) برای اطمینان از همسویی کمپینها با اهداف کلی بیزینس.
مهارتهای مورد نیاز:
تجربهی کافی (+۳ سال) در مدیریت کمپین یا نقشهای مرتبط.
تسلط به استراتژیها و تاکتیکهای مارکتینگ و best practiceها.
دیدگاه استراتژیک و تحلیلی قوی به منظور تبدیل بینشها به استراتژیهای قابل اجرا.
توانایی خلق ایدههای نوآورانه برای کمپینها.
تسط به ابزارهای مارکتینگ (مانند GA4، Google tag manager، Looker Studio)
توانایی مدیریت چند پروژه به صورت همزمان
توانایی شناسایی چالشهای کمپین، ابداع راهحلها و تأکید بر روی رویکرد نتیجهمحور برای دستیابی به اهداف قابل اندازهگیری و KPI.
آشنایی با اصول تولید محتوا برای اطمینان از همسویی پیامها با اهداف کمپین و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان هدف.
به روز بودن نسبت روند فعالیتهای صنعت، فناوریهای جدید مارکتینگ و رفتارهای مخاطب و مشتری.
مهارت در برقراری و تقویت روابط با تیمهای داخلی، افراد تأثیرگذار و شرکای خارجی برای دستیابی به اهداف بیزینس.
موارد زیر مزیت محسوب میشود:
داشتن تجربه دیجیتال مارکتینگ در پلتفرمهای e-commerce
آشنایی با صنعت سئو، روابط عمومی یا تبلیغات آنلاین
آشنایی با SQL، متابیس یا سایر ابزارهای تحلیل داده.
معرفی شرکت
تریبون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و روابط عمومی دیجیتال ایران، پلتفرمی برای ارتباط بیواسطه کسبوکارها با رسانههای پرمخاطب فارسی و انگلیسی جهانه. آرمان تریبون همیشه این بوده که بتونه برای کسبوکارها در حوزه روابط عمومی و سئو بهترین تجربهی خدمات رو بسازه و با روشهای پویا و خلاقانه به رشدشون کمک کنه. تریبون دوست داره همکاران آیندهش هم بر محوریت خواستههای مشتریان همیشه خلاق و همراه باشن تا در کنار هم اهداف موردنظر به تحقق بپیوندند.
علاوه بر فرهنگ سازمانی غنی و محیط کاری سالم و شاداب، سعی داریم فرصت رشد و پیشرفت را برای همهی همکاران ایجاد کنیم. مزایایی را نیز به عنوان پکیج رفاهی درنظر گرفتیم:
- تسهیلات درمانی(بیمه تکمیلی با پوشش کامل)
- تسهیلات آموزشی(کمکهزینهی شرکت در دورههای آموزشی مرتبط)
- تسهیلات سربازی دانشبنیان (امریه و پروژه سرباز نخبگی)
- شناوری ساعت کاری و دورکاری بسته به موقعیتهای شغلی
- گرامیداشت مناسبتهای مختلف، دورهمیها و هدایای سازمانی
- ناهار و صبحانه بدون هزینه
- برنامههای تیمسازی
مهارتهای مورد نیاز
شبکه های اجتماعیدیجیتال مارکتینگکمپینهای تبلیغاتی