همکاران ما در دپارتمان امور مشتریان نیاز به همکاران جدیدی دارند که جزو بهترین و متعهدترین افراد به عنوان کارشناس مرکز تماس باشند تا با دانش تخصصی و تعامل سازنده با سایر اعضای تیم، بتوانند اهداف شرکت را در امور مربوط به بازار سرمایه ایران محقق نمایند. اگر شرایط زیر را دارا هستید، خوشحال خواهیم شد به عنوان عضو جدید تیم اقتصاد بیدار از شما دعوت به همکاری نماییم.
شرح وظایف:
پاسخگوی به تماس و گفتگوی مشتریان
پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان
ثبت و پیگیری درخواست مشتریان تا حصول نتیجه
انتقال مشکلات، انتقادات و پیشنهادات به مدیران و سرپرستان
شرایط احراز:
توانایی انجام چند کار
توانایی انجام کار تیمی
آشنا با اصول مشتریمداری
پیگیر و صبور در برابر مشتریان
فن بیان قوی و روابط عمومی بالا
خلاق، منظم و دقیق در انجام امور
ارسال به موقع گزارشها برای مدیر واحد
مزایا :
وام و تسهیلات
هدایای مناسبتی
ناهار و میان وعده
بیمه تکمیلی رایگان
ساعات کاری منعطف
انجام آزمایش و چکاپ دورهای سلامت
معرفی شرکت
ما در کارگزاری اقتصاد بیدار برای هر سلیقهای یک راهحل سرمایهگذاری داریم و همیشه در کنار مشتریان خود ایستادهایم، به همین دلیل ما را "همراه در سرمایهگذاری" میشناسند.
شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار از سال 1383 فعالیت خود را به عنوان کارگزار رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، آغاز نموده و به استناد عملکرد خود، موفق به کسب رتبه ”الف“ از سازمان بورس و اوراق بهادار در تمامی حوزههای فعالیت در این زمینه گردیده است.
ما در اقتصاد بیدار با چند دهه چالش و تجربه در زمینه بورس و اوراق بهادار تولد و رشد را پشت سر گذاشته و پیچ و خمهای این مسیر را طی نمودهایم و امروز در برنامه توسعه اخیر شرکت، بنا داریم تا گامی جدید در جهت ساختن برندی قویتر از قبل و با قدرت در بازار بورس و اوراق بهادار برداریم تا علاقهمندان به سرمایهگذاری در حوزه بورس و اوراق بهادار دنیای حرفهای و آرامشبخش متفاوتی از سود بازار سرمایه را تجربه کنند.
اقتصاد بیدار به عنوان شرکت فعال در حوزه بازار سرمایه بر این باور است که سرمایه انسانی با بهره وری، سودآوری و ارزش بازار هر شرکتی رابطه مستقیم دارد، در واقع رکن اساسی هر شرکتی را سرمایه انسانی آن تشکیل میدهد. بر این اساس ما به دنبال کسانی هستیم که خلاقیت، چالشپذیری، نوآوری و تلاش شخصیت و منش آنها باشد تا به عنوان سرمایه انسانی بتوانیم با برنامهای بلند مدت روی استعداد و توانمندی آنان سرمایهگذاری کنیم. اگر این گونه هستید، خانواده بزرگ «اقتصاد بیدار» شما را به یک چالش بزرگ برای آینده ای روشن و دوستداشتنی دعوت مینماید.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانcall center