• پاسخگویی به تماس ها و ثبت اطلاعات متقاضیان
• تنظیم، بروز رسانی و هماهنگی قرار ملاقات ها و جلسات
• پذیرش متقاضیان حضوری و میهمانان (پذیرایی، خوش آمدگویی ، راهنمايي، پاسخگویی )
• انجام امور تایپی، نامه نگاری، ویرایش، تنظیم اسناد، گزارش ها با استفاده از نرم افزار Microsoft office
• نگهداری، دسته بندی و تنطیم نامه، اسناد و اطلاعات و پیام های کاغذی و الکترونیکی دفتر
• ثبت و بروز رسانی اطلاعات مالی و امور مربوط به تنخواه شرکت
• دریافت، رسیدگی و پاسخ به مکاتبات شرکت ( ایمیل، تلگرام و ..)
• تهیه و تنظیم گزارش های هفتگی
• هماهنگی، سفارش، رسیدگی و نظارت به امور خدماتی دفتر (تهیه لیست مواد همچون: بهداشتی، پذیرایی، آب سرد کن، آشپزخانه، گزارش خرابی لوازم، تنطیم وقت نظافت و سایر )
• انجام امور اداری خارج از دفتر (بیمه، امور بانکی، مالیات و ادارات مرتبط با دفتر)
• انجام سایر امور محوله متناسب با نیازهای شرکت و صلاحدید مدیریت
دانش و مهارت مورد نیاز
• مهارتهای ارتباطی قوی و موثر (روابط عمومی قوی)
• مهارت سازماندهی و مدیریت زمان
• مهارت ICDL، کار با برنامه های مورد نیاز کامپیوتری
• آشنایی با دستور زبان و نحوه نامه نگاری
• تعامل سازنده با تمامی افراد (مدیران، کارمندان و مراجعین)
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟