همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

استخدام کارشناس پشتیبانی (اصفهان)

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    اصفهان ، اصفهان
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

ما در بالونت، به یک همکار پرانرژی و با انگیزه برای «پشتیبانی و ارتباط با مشتریان» نیاز داریم. شرایط مورد نظر در ادامه توضیح داده شده است:


خصوصیات اخلاقی و رفتاری:

  •  پرانرژی، متعهد، مسئولیت‌پذیر و منظم
  •  روابط عمومی بسیار خوب، صبور و توانایی کار تیمی

مهارت‌ها:

  • تیزهوشی و یادگیری سریع کارکرد برنامه (بسیار مهم)
  • آشنایی با اصول مذاکره تلفنی، ارتباط موثر با مشتریان و فن بیان قوی
  • توانایی تحمل و حفظ اعتماد به نفس هنگام بروز مشکل و نارضایتی از طرف مشتریان
  • توانایی مدیریت همزمان چندین پیگیری و ...
  • مسلط به مفاهیم کامپیوتری، اینترنت و ICDL (Windows, Word, Excel, PowerPoint, ...)
  • مسلط به کار با Google Meet, Gmail, Google Calendar

وظایف:

  • پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های کاربران و مشتریان تا رفع مشکل
  • معرفی محصول و خدمات و ارایه راهنمایی
  • ثبت و انتقال فیدبک مشتریان
  • ارتباط با مشتریان و کاربران از طریق تلفن، چت، واتساپ و ...
  • دسترسی و پاسخگویی کامل در ساعات کاری

 شرایط ارسال رزومه:

  • حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط

معرفی شرکت

بالونت یک استارتاپ و نسل جدیدی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که به صورت تخصصی بر روی خدمات به تیم‌های کاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها متمرکز شده است. بالونت در چشم‌انداز خود، اپلیکیشنی کاملا بومی را متصور شده است که می‌تواند نیازهای گوناگونی از کاربران را مخصوصا در حوزه کارهای تیمی و کسب‌و‌کار برآورده کند.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    ارتباط با مشتریان و پشتیبانی پشتیبانی
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml