تنظیم برنامه ها و تعیین و تنظیم قرار ملاقات ها، بازدیدها، سفرها و غیره. بایگانی مدارک، مستندات و پیام های الکترونیکی و کاغذی. انجام هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسات. جوابگویی به تلفن و برقراری تماس های تلفنی دریافت و ارسال ایمیل های مرتبط با فعالیت ها و اطلاع رسانی به مخاطبان. برخورد مناسب و خوش آمدگویی به مراجعه کنندگان و تنظیم زمان برای ملاقات ها. رعایت اصول نظم و انضباط در فعالیت های محیط کار. نظارت بر خدمات پذیرایی و نظافت دفتر. درخواست و پیگیری به منظور تهیه اقلام و ملزومات اداری و امکانات پذیرایی دفتر.
شرایط احراز: دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط در محیط کار. توانایی سازگاری با موقعیت های متفاوت کاری. وقت شناسی و انضباط کاری. توانایی مدیریت موثر زمان. تونایی برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها در حیطه کاری. آشنایی با آداب معاشرت و تشریفات اداری. آشنایی با اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی. دقت و توجه به جزئیات و حافظه فعال و قوی. تسلط بر نرم افزارهای Office ,Outlook
معرفی شرکت
گلدیران آسایش یکی از جوانترین زیرمجموعههای هلدینگ گلدیران است که خدمات و راهکارهای بیمهای را بر بستر وب و با استفاده از تکنولوژیهای مدرن ارائه میدهد. تیم گلدیران آسایش به سرعت در حال رشد است و برای رسیدن به هدف خود یعنی تأمین زندگی بیمهای همه افراد گام برمیدارد. محیط کاری در گلدیران آسایش پویا و با نشاط است و امکان یادگیری در آن فراهم شده است.
مهارتهای مورد نیاز
امور دفتریMicrosoft Office پاسخگویی به تلفنمکاتبات اداری