· توامان پیشنهادات تجاری و فنی را بنویسید و برای مشتریان و ذینفعان بالقوه ارائه کند. · برای اطمینان از تعامل حرفه ای و ارائه پیشنهادهای با کیفیت که بر نیازها ، مسائل و مشکلات مشتریان تأکید و دقت داشته باشد و نیازهای مشتریان بالقوه را درک و تجزیه و تحلیل کند و با طرحی در مورد نحوه برآورده کردن آنها از طریق راه حل های موثر پاسخ گو آن نیازمندی ها باشد. · مستقیما با مدیر ارشد توسعه کسب و کار صنعت هوشمند و تیم های فنی و به صورت غیر مستقیم با مدیران فروش و بازاریابی و برندینگ شرکت تعامل داشته باشد. · شروع و مدیریت چرخه کامل توسعه خدمات و محصولات و منابع تخصصی مورد نیاز را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کند. · فهم استراتژی توسعه خدمات و محصولات داشته باشد و در تدوین استراتژی های سالانه بتواند ضمن داشتن خروجی، اهداف سازمان را برای توسعه و بهبود کسب و کارها مشخص و شفاف کند. · استراتژی توسعه کسب و کار را به منظور افزایش پایگاه مشتریان شرکت و جریان درآمد آن توسعه دهد. · ارائه بازخورد به تیم های اجرایی و کنترل پروژه با هدف شناسایی انحراف های برنامه های توسعه ای و سعی در حل مشکلات پیش آمده و همچنین تهیه گزارش هایی مدون در مورد KPI. محصولات و خدمات طراحی شده برای این بخش. · شرکای مناسب اکوسیستم را شناسایی نماید و پس از آن، روابط همکاری و تعامل را شکل داده و رسمی نماید تا رشد ابتکار عمل در حوزه توسعه خدمات و محصولات از مسیر تدوین راهبرد همکاری هم، رقم بخورد. · از آنجایی که این تخصص برای بازارهای معدنی و فلزی در نظر گرفته شده است. ضروری است تا متخصص توسعه کسب و کار صنعت هوشمند بتواند به درستی و در مسیر جمع آوری نیازهای مشتری (مشتریان صنعتی در حوزه های معدنی-فلزی) و شناسایی مشکلات بالقوه ای آنها اقدام نماید. هماهنگی و همکاری با تیم های فنی طراحی محصول، توسعه و استقرار و پشتیبانی، بازاریابی و فروش، برندینگ برای اطمینان از اینکه طرح پیشنهادی، نیازهای مشتری را برآورده می سازد و می تواند مقرون به صرفه توسعه یافته و در اختیار مشتری قرار گیرد؛ ارائه اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات به مشتریان بالقوه، از جمله نمایش محصولات یا خدمات جدید، تهیه RFP و Proposal های فنی؛ مشاوره به مشتریان برای تعیین نیازها و ترجیحات آنها برای کمک به آنها در انتخاب محصولات یا خدمات متاسب نیازمندی هایشان؛ هماهنگی با تیم های بازاریابی، فروش و برندینگ برای توسعه و برگزاری کمپین های بازاریابی برای محصولات یا خدمات جدید شامل ارائه محتوی و دموها؛ تهیه پیشنهاد های فنی برای پروژه های جدید و شرکت در جلسات Clarification طرف های درگیر در پروژه؛ ایجاد برنامه های دقیق برای جدول زمانی پروژه، برآورد هزینه ها و مشخصات پروژه و درک و تشخیص دقیق نیازمندی های فنی آنها؛ فهم و تحلیل دقیق نیازمندی های کسب و کاری محصولات و خدمات نوینی که بایستی به صنایع پیشنهاد گردد.
معرفی شرکت
شرکت فناپ زیرساخت یکی از 6 شرکت اصلی فناپ می باشد که با هدف فراهم آوری زیرساخت فن آوری اطلاعات درقالب شهر هوشمند در گروه مالی پاسارگاد تاسیس و طی سالیان اخیر پروژه های بزرگ ملی زیادی را در سطح کشوردرقالب طراحی-تامین و ساخت اجرا نموده است. از مهمترین حوزه های کاری شرکت می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
حمل ونقل هوشمند
زیرساخت فن آوری اطلاعات
فضای همگرا
مهارتهای مورد نیاز
توسعه کسب و کارتحلیل رقباارائه گزارشاصول و فنون مذاکرهتوسعه بازارتهیه مستندات