تسط بر روش های داده ورزی و داده کاوی در مراکز تماس ·
تسلط بر روش های آماری و محاسبات ریاضی ·
توانایی پیاده سازی مدل های تکنیک های تحلیل داده ·
مسلط به تکنیک های تحلیل داده در مراکز تماس و خدمات مشتریان ·
انعطاف پذیر، منظم، روحیه قوی به همراه توانایی قوی در ارتباط گیری ·
برخورداری از روحیه یادگیری مدوام ·
تسلط بر شاخص های عملکردی، کمی و کیفی متناسب با منشور پروژه و مراکز تماس و خدمات مشتریان ·
روحیه تیمی و مشارکتی بالا ·
توانایی یادگیری و حل مسئله سریع ·
تسلط بر نرم افزارها و ابزارهای مستندسازی ·
مسلط به مجموعه نرمافزارهای Microsoft Office
مهارتهای مورد نیاز:·
آشنایی کامل با Power BI ·
آشنایی با سامانه های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ·
آشنایی با نرم افزارهای بروز داده ورزی و داده کاوی علی الخصوص اکسل ·
تسلط بر زبانهای جمع آوری و تحلیل داده از جمله SQL و Python (مزیت محسوب می شود) ·
توانایی ساخت گزارشها و ریپورتها با استفاده از دادهها و ابزار Power BI
توانایی یکپارچهسازی دادههای تجمیعی از کانالهای مختلف به منظور توصیف و تحلیل ·
مدلسازی داده محور ·
تسلط بر فرآیندهای Data Warehousing ·
طراحی و پیاده سازی ETL و تست صحت داده ·
طراحی و پیاده سازی گزارش و داشبورد مطابق با نیاز ذینفعان و کاربران
رشته مورد نیاز: مدیریت– مهندسی صنایع- فناوری اطلاعات – آمار
معرفی شرکت
چابک تجارت آسیا یکی از شرکت های هولدینگ فـــناوری اطــلاعات بانک تجارت است که در حوزه مراقبت و پرستاری از مشتریان فعالیت مینماید. درحال حاضر محورهای کسب و کار ما عبارتند از
باشگاه مشتریان راهبری مراکز پاسخگویی پشتیبانی سامانه اینترنتی مشتریان حقوقی مشتری یاران. ما صدای مشـتری و تسهیل کننده روابط وی با بانک هستیم. ما بر شناسایی نیازهای جدید آشکار و نهان مشتریان مان تمرکز داریم. ما نـــقاط، مسیـــر و ضـــروریات بهبـود را به ارکان بانک نشان میدهیم. ما بخش مهمی از ساز و کار بانک در مسیر تحول دیجـــیتالی هســـــتیم. ما سازمانی به شدت رو به رشد کمی و کیفی هستیم. همچنین ما نوک پیکان بانک تجارت در ایفای تعهدات اجتماعی هستیم. کارکنان ما، مهمترین سرمایه ما بوده و بر تعالی ایـــشان متـمرکزیم. محیط شاداب و کارآی چابک تجارت، از کارکنانش خدمتگذارانی صـــادق برای مشتریان ساختــــه است.