داشتن سرمایه انسانی حرفهای ، توانمند و مشتری مدار نیاز هر سازمانی است. شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک در همین راستا، برای پست کارشناس IT از افرادی که علاقمند به کار در محیط پر چالش و یادگیرنده هستند استقبال میکند.
شرایط احراز : سن:از 22 سال به بالا تحصیلات: کارشناسی و بالاتر رشته تحصیلی: علوم کامپیوتر و نرم افزار
ویژگی های فردی شما:
علاقه مند به تحلیل فرایند های مشتری
مهارت ارتباط با مشتری و ارائه آموزش به سایر افراد
دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
دارای روحیه جستجو و حل مسئله
دارای روحیه کارتیمی
خلاق و قدرت حل مسئله
دانش نرم افزاری و مهارت های مورد نیاز:
آشنایی با TypeORM و TypeScript مزیت حساب می شود.
آشنایی با NestJS مزیت حساب می شود.
آشنایی با پایگاه داده (SQL Server)
آشنا با قواعد RestAPI
توانایی بالا در تجزیه و تحلیل و حل مسائل
درصورتیکه مهارت کافی برای هر کدام از موارد بالا را نداشته باشید فرصت آموزش و یادگیری در این مجموعه برای کارجوی فراهم می باشد.
معرفی شرکت
شرکت نیان الکترونیک با نیت تجاری سازی دانش در حوزه مهندسی الکترونیک شاخه الکترونیک قدرت(power electronic) طراحی و ساخت تجهیزات مبدل انرژی الکتریکی (static converters) پر کاربرد در صنایع مهم زیربنایی کشور در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون توانسته راه موفقیت را با حرکت بر روی لبه تکنولوژی و تولید محصولات باکیفیت به عنوان قدیمی ترین استارتاپ رشد یافته و بزرگترین شرکت دانش بنیان کشور طی نمایند.
شرکت نیان الکترونیک اکنون پس از گذشت ربع قرن تولید مستمر دانش ، به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده مبدل های الکترونیکی انرژی الکتریکی در کشور می باشد که توانسته با تکیه بر توانمندی جوانان متخصص خود اکثر نیاز کشور در زمینه منابع تغذیه سوئیچینگ مخابراتی را برطرف سازد.
نرخ توسعه متوازن و مستمر سازمان از بدو تاسیس به گونهای بوده که تعداد پرسنل از سال ۱۳۷۴ تاکنون به بیش از ۷۰۰ نفر و فضای تولیدی نیز به بیش از ۵۰ هزار متر مربع افزایش یافته است.
ربع قرن تجربه اندوزی در زمینه دانش پاور الکترونیک با تولید محصولات high-tech با فناوری ۱۰۰% بومی، طراحی و ساخت طبق نیاز و نظر مشتری، خدمات پس از فروش سریع، ارائه خدمات فنی و مهندسی، دسترسی آسان و ... از مزیتهای رقابتی قابل توجه این سازمان است که با کمک پیاده سازی و اخذ استاندارد های کیفیتی و مدیریتی به این مهم دست یافته است و این امر میسر نبود مگر با افزایش رضایت مشتریان که گواهان اخذ تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به صورت متوالی در دهه اخیر است.