پاسخگویی به مشکلات و موارد کاربرد جهت کار با دستگاههای شارژ پاورباکس
تعامل با نمایندگان لوکیشن جهت ثبت موارد و مشکلات دستگاه ها
ارائه گزارشات روزانه اعم از موارد پشتیبانی و چک لیست دستگاه ها
ارائه گزارشات شامل لیست مسایل فنی به بخش تکنیکال
شرایط احراز:
توانایی برقراری ارتباط موثر با کاربران و نماینده لوکیشن
تجربه کار تیمی
توانایی ریشه یابی مشکلات مطرح شده از طرف کاربران دستگاهها
خلاق، با انگیزه و فعال در پیشبرد وظایف
فن بیان مناسب
سرعت عمل
مسیولیت پذیری و نظم
صبور و خوش برخورد
شیفت کاری 8 صبح الی 16 عصر
نکته : کار بصورت دور کاری می باشد و توسط گوشی موبایل شرکتی انجام میگردد
معرفی شرکت
شرکت دانش بنیان توسعه ساخت نگاه نو، تیمی جوان، پر انرژی و خلاق است که با ایدههای جدید در تلاش است تا در صنعت خود نگاهی نو بسازد و ضمن کسب تجارب ارزنده در حوزه تولید و بهره برداری دستگاههای الکترونیک با افتخار میزبان نخبگان مستعد، علاقمند به یادگیری و پر تلاش خواهد بود.
محصول پاورباکس، ارائه دهنده راهکارهای امن و هوشمند شارژ تلفن همراه برای مراکز عمومی اعم از مالها و مراکز تجاری، فروشگاههای زنجیرهای، فرودگاهها، باشگاههای ورزشی، مراکز زیبایی و... است که هم اکنون در صدها نقطه کشور با برندهای بزرگ همکاری دارد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانی تلفنیMicrosoft Office پاسخگویی به مشتریان