طراحی تجربه یکپارچه با برند در تمام نقاط تعامل چه دیجیتال و چه فیزیکی یا ارتقا تجربه مشتری.
طراحی پرسونا، نقشه تجربه، نقشه سفر مشتری و سایر ابزارهای متداول دیزاین
تحلیل و بررسی تحقیقات کاربری و داده های مشتریان، رسیدن به بینش های عمیق رفتاری و نگرشی درباره آن ها.
همکاری و تعامل با تیم های چندتخصصی بازاریابی، تبلیغات و محصول، فروش، لجستیک، عملیات و ... .
طراحی راه کارهای عملیاتی و رسیدن به فرصت های بهبود تجربه در جهت رضایت، وفاداری و ارائه ارزش واقعی به مشتریان.
شرایط احراز:
تسلط بر فرآیند تفکر دیزاین (تفکر طراحی) و مسیر طراحی تجربه مشتری
تسلط بر ابزارهای دیزاین در مراحل تحقیقات، طراحی و پروتوتایپ
تجربه طراحی نقشه سفر مشتری و پرسونا
توانایی مستندسازی خروجی ها همراه با پورتفولیو
مهارت های ارتباطی و تعامل بالا
اولویت با کسانی است که توانایی اقامت یا ماموریت در اصفهان دارند
معرفی شرکت
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست) با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات لوازم خانگی در سبد مصرفی خانوار در راستای کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن در حال فعالیت است.
این گروه صنعتی با برخورداری از ۱۲ کارخانه مختلف در حوزههای متفاوت صنعت پیشران لوازم خانگی در مساحتی بیش از ۳۰۰هزار متر مربع و با داشتن پیشرفتهترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود، یکی از قطبهای صنعتی کشور محسوب میشود.
انتخاب الکترونیک با بومیسازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمعهای بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفتهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان نیز مطرح کرده است.
محصولاتی که در مجموعه انتخاب الکترونیک تولید میشود، قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سختترین شرایط اقتصادی نیز از جمله نقاط قوت این گروه محسوب میشود.
سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمتگذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب میشود.
جامعه هدف تولید محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تمام اقشار نظام اجتماعی بوده و در قیمت گذاری کالاها شاخصهای بالای کیفی، فنی و زیبایی محصولات با توجه به سطح توانمندی آحاد مردم در خرید، در نظر گرفته شده است.