- راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان حضوری - راهنمایی و نظارت بر فرایند تکمیل فرم های ثبت نام مشتریان و کنترل اسناد و مدارک شناسایی آنان - ثبت اطلاعات در نرم افزارهای مربوطه و اخذ و ارائه کد بورسی به مشتریانی که اسنادشان تایید شده است - مرتب سازی ، طبقه بندی و بایگانی اسناد و مدارک دریافت شده از مشتریان هر روز در پرونده های مربوطه - ارایه گزاراشات دوره های مرتبط با هر یک از اقدامات انجام شده حوزه کاری به مافوق
مهارت های تخصصی مورد نیاز:
-آشنایی به بازار سرمایه و ابزارهای مالی - دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته حسابداری، مدیریت مالی ، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط مالی - تسلط به ICDL
*متقاضیان دارای مدارک بورسی و آشنا به نرم افزار رایان هم افزا از امتیاز ویژه برخوردارند.
مهارت های عمومی مورد نیاز:
- انجام کار تیمی - انجام همزمان چند کار - منضبط و دقیق - درک سریع موضوعات جدید - متعهد و دارای اخلاق حرفهای - قابلیت کار به طور مستقل، موثر و نظارتی - ارسال به موقع گزارش ها
مزایا:
- بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی
- پاداش و کارانه
معرفی شرکت
هلدینگ خدمات مالی فارابی از سال 87 با نام تجاری کارگزاری فارابی فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون یکی از پنج کارگزار برتر بازار سرمایه ایران است. کارگزاری فارابی با بیش از 60 نمایندگی؛ 500 همکار و 5 شرکت تابعه یکی از موسسات مالی بزرگ فعال در بازار سرمایه می باشد.
چشم انداز شرکت ما تبدیل شدن به یک موسسه مالی جهان تراز است و تمرکزمان بر توسعه فناوری های نوین در بازار سرمایه می باشد.
تیم کاری ما متشکل از افراد جوان؛ متخصص و یادگیرنده ای است که با تلاش و کوشش شبانه روزی خود توانسته اند ما را به عنوان شرکتی فناوری محور؛ مشتری مدار و نوآور در بازار سرمایه ایران به شهرت برسانند.
ما همواره مشتاق حضور همکارانی خوب؛ متخصص و پرتلاش در تیم مان بوده و قدردان زحمات آنان در کارشان هستیم.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیپاسخگویی به مشتریان