برنامه ریزی و تدوین استراتژی های مارکتینگ جهت ارتقاء برند و افزایش فروش
پیگیری و مدیریت نتایج کمپین های مارکتینگ دیجیتال و آفلاین
بررسی و پیگیری روند بازار و فعالیت های تبلیغاتی رقبا جهت به روز رسانی استراتژی ها
همکاری با واحد تحقیقات بازار در اجرای فرایندهای مارکتینگ
جمع آوری داده ها از تمامی منابع ممکن نظیر: بازار، مصرف کننده، مشتریان خرد، مشتریان عمده، فروشگاه های زنجیره ای،سیستم های داخلی،اینترنت
شناسایی روش های مناسب تبلیغات،برندسازی
یافتن مشتریان جدیدو توسعه کانالهای جدیدو ارزش آفرینی بیشتر از مشتریان کنونی
توسعه اهداف برای تیم توسعه و رشد کسب وکار و اطمینان از برآورده شدن آنها
یافتن مشتریان جدیدو توسعه کانالهای جدیدو ارزش آفرینی بیشتر از مشتریان کنونی
شناسایی مشتریان با موقعیت جغرافیایی عالی جهت نصب تابلو و دکور
عارضه یابی در خصوص عدم تحقق تارگت های تعدادی و ریالی فروش در شعب آروا
پیگیری فروش بهPOSMها
معرفی شرکت
در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می باشد که تمامی دستگاه های خود را مطابق چارچوب استاندارد های بین المللی در خاک ایران تولید می نماید .
همچنین شرکت آروا قصد دارد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید، لذا اخذ استاندارد CE محصولات تولیدی به عنوان اولین قدم در صادرات این شرکت به کشورهای دیگر محسوب میشود.
مهارتهای مورد نیاز
توسعه بازاراصول و فنون مذاکرهبرنامه ریزی استراتژیک