مشخصات فردی - توانایی حضور منظم و دقیق در محل کار در ساعت های تعیین شده کاری - داشتن انضباط شخصی و حس تعهد - ترجیحا ساکن محدوده تهران پارس - نارمک - پیروزی شرح وظایف - پیگیری امور اداری - ثبت اسناد و مدارک در اتوماسیون اداری - انجام امور بایگانی با نظم و دقت ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 5 بعد از ظهر حقوق و مزیا بیمه حقوقی توافقی بر اساس توانایی و مهارت
معرفی شرکت
شرکت نیک گستران عرش دیبا، با هدف نوآوری و ایجاد اتوماسیون جامع فروش بهمنظور بهبود فرآیندهای توزیع و فروش پا به عرصه گذاشت و متشکل از یک تیم حرفهای، جوان و با تجربه در این زمینه میباشد. اگر فردی خلاق و بهدنبال فرصتی برای کسب تجربه، مهارت، دانشاندوزی و افزایش درآمد هستید، ما زمینههای آن را برای شما فراهم کردهایم.
مهارتهای مورد نیاز
Microsoft Office امور اداریپیگیری امورمکاتبات اداری