انجام کلیه مکاتبات داخلی و خارجی شرکت و پیگیری های مربوطه
انجام کلیه امور مربوط به بایگانی
پیش نیازها:
تجربه کار یا کارآموزی مرتبط با فروش
تجربه کار اداری
علاقمند به بازاریابی (محتوا و ...)
آشنا با محیطهای استارتاپی
آشنایی با Office
مهارت زبان انگلیسی
سابقه کار با CRM
آشنایی با اصول بازاریابی و فروش مزیت محسوب می شود
آشنایی با اصول برقراری ارتباط با مشتری
خصوصیات فردی:
مسئولیت پذیر
مشتاق یادگیری
متعهد
توانایی برقراری ارتباط موثر با افراد
منظم
معرفی شرکت
نوآوا یک شرکت متشکل از متخصصان توانمند و مشتاق به یادگیری است که در آن تلاش می کنیم تا همراه با ارزش آفرینان ایرانی، از کسب و کارهای نوپایشان حمایت می کنیم. ما این حمایت و همراهی را در بخش هایی همچون تکنولوژی، هوش تجاری، هک رشد، بینش بازار، منابع انسانی، مشاوره سرمایه گذاری، حقوقی و مالی به ارزش آفرینان ایرانی ارائه می کنیم.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریاصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیMicrosoft Office CRM