فرصت شغلی استثنایی در شرکت آرامین: کارشناس تخصصی Help Desk
آیا به دنبال یک فرصت شغلی هیجانانگیز در حوزه فناوری اطلاعات هستید؟ شرکت آرامین، یکی از پیشروهای صنعت بیمه، در جستجوی کارشناسی ماهر و با انگیزه برای تیم ، IT, Help Desk خود است. این فرصت شغلی مناسب کسانی است که علاقمند به حل چالشهای تکنولوژیک و ارائه راهکارهای نوین و یادگیری موضوعات جدید هستند.
شرایط احراز: - حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط. - تسلط کامل بر مفاهیم و عملیات Help Desk و passive - توانایی تشخیص و رفع اختلالات سیستمهای کامپیوتری. - آشنایی با مفاهیم شبکه و سیسم عامل ها. - مسلط کامل بر Cisco، MikroTik ، Active Directory - مهارت در مستندسازی و گزارشدهی دقیق. بوناس: دارای مدرک MCITP ، MCSE ، Network+ آشنایی با نرم افزارهای مدیریت و مونیتورینگ شبکه
معرفی شرکت
شرکت آریاآرامین از سال 1373 فعالیت خود را در زمینه بیمه آغاز نموده.
این شرکت همچنین حمایت و سرمایه گذاری های زیادی را از جوانان نخبه و فعال در انواع بیزینس ها صورت داده است.