اگر به دنبال یک فرصت شغلی مناسب در امور مالی هستید، به مجموعه آسیا استارت آپ بپیوندید. ما در حال حاضر به دنبال فرد ماهر و با انگیزه هستیم که به صورت کامل با مباحث حقوق و دستمزد،بیمه،انبار و ... سیستم سپیدار آشنا بوده و همچنین تسلط خوبی روی کارهای مالیاتی و دفاتر مالیاتی داشته باشد.
مسئولیت ها:
آشنا به فعالیت های حقوق و دستمزد و انبار در سیستم سپیدار،بیمه و امور مالیاتی شامل معاملات فصلی عملکرد، ارزش افزوده
نظارت بر عملکردهای حسابداری انبار، از جمله مدیریت موجودی، ردیابی هزینه، و تطبیق آن با سیستم
رعایت مقررات مالیاتی و آشنایی به الزامات گزارش های مالیاتی
تهیه و بررسی صورت های مالی، گزارش ها و بودجه برای ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به مدیریت
به روز بودن در استانداردهای حسابداری،قوانین مالیاتی و سایر امور مربوط به واحد مالی
نیازمندی ها
لیسانس حسابداری، مالی یا رشته های مرتبط
حداقل 5 سال سابقه کار در پردازش حقوق و دستمزد، حسابداری انبار و امور مالیاتی
آشنایی کامل با اصول، رویه ها و مقررات حسابداری
مسئولیت پذیری بالا و تعهد به مجموعه
توانایی کار در شرایط تحت فشار
معرفی شرکت
شرکت نوپا تجارت آسیا، مجموعهای نوآور و باتجربه در حوزه طراحی، توسعه و پیادهسازی تجارتهای نوین است. سابقه ۱۵ ساله و گستردگی فعالیتهای این مجموعه در صنایع گوناگون، بستر مناسبی را در راستای ارتقا و اجرای طرحهای اقتصادی، فراهم آورده است.
با تغییر قالبها و ابزارهای تجارت در دو دهه اخیر، حضور یک مرجع معتبر برای توسعه ایدههای نوپا ضروری است. هدف نهایی مجموعه ما نیز بهینهسازی کسب و کارها بر مبنای روشهای نوین است. ما در مسیر خود توانستهایم با استفاده از متخصصان تراز اول حوزه کسب و کار دیجیتال و بر مبنای روشهای نوین شناخت جامعه هدف، ساختار منسجمی را برای طراحی، تحلیل، توسعه و ارتقای ایدههای تجاری نو فراهم کنیم.