شرح وظایف : یافتن تامین کنندگان و منابع جدید و هماهنگی اقدامات مربوطه برنامه ریزی خرید بر مبنای پیشبینی فروش استعلام از فروشندگان و تامین کنندگان امکان سنجی واردات و بررسی سوابق محاسبه و مقایسه قیمت تمام شده و ارائه جهت تایید هماهنگی و نظارت بر مراحل و امور مربوط به ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت هماهنگی و پیگیری امور مربوط به پرداخت های ارزی پیگیری روند آماده سازی و تولید کالا هماهنگی حمل و دریافت کالا با توجه به ماهیت کالا و مسیر حمل و نقل بررسی و پیگیری دریافت مدارک حمل و تهیه مدارک هماهنگی امور گمرکی و ترخیص کالا دریافت مجوزهای خاص برای ثبت سفارش / ترخیص کالا بررسی و پیگیری عدم انطباق ها و کلیم ها تا حصول نتیجه
شرایط احراز : جنسیت : خانم/آقا مدرک تحصیلی : کارشناسی به بالا در رشته های بازرگانی، مدیریت، صنایع تسلط کامل بر حوزه زنجیره تامین کالا و سفارشات خارجی تسلط بر قوانین داخلی و خارجی تجارت بین المللی و واردات کالا به کشور تسلط کامل بر پروسه های بانکی و خرید ارز تسلط کامل بر سامانه های جامع تجارت ، پنجره واحد تجارت فرامرزی (EPL) و سایر سامانه های مربوطه
معرفی شرکت
شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستمهای تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید. این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیتها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 را برگزیده است.