همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

روناد | Ronad

استخدام Account Manager

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

مشتری دلیل اصلی وجود هر کسب و کاریه.
صبورانه گوش دادن به مشکلات دیگران و پیدا کردن راه‌حل‌های درست در سریع‌ترین زمان ویژگی‌ اصلی تیم ارتباط با مشتریان ماست و اگه شما هم این ویژگی‌ها رو کنار مسئولیت پذیری داری، جات تو تیم ما خالیه.

درباره روناد:
روناد یه استارتاپه که  از طریق خدمات fulfillment، به کسب‌و‌کار ها کمک میکنه دغدغه های عملیاتی شون حل بشه و اونها بیشتر برای  توسعه کسب‌و‌کارشون وقت داشته باشند.
 
شرح وظایف:



  • طراحی و بروزرسانی فرآبند تمدید قرارداد و وصول مطالبات
  • به کارگیری خلاقیت در تدوین نظام جذب و نگهداشت و افزایش سطح رضایت مشتری
  • هماهنگی و ارتباط نزدیک با تیم های فروش،پشتیبانی امور مشتریان و مالی
مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:



  • مسئولیت‌پذیری و پیگیری به موقع امور محوله
  • توانایی تصمیم‌گیری، نوآوری و خلاقیت در حل مسائل
  • دارای مهارت‌های ارتباطی عالی و مشتاق کمک به دیگران
  • داشتن ذهن متمرکز و توانایی انجام چند کار
  • مسلط به آفیس (Word, Excel, PowerPoint)
  • دارای توانایی حفظ آرامش در هنگام استرس یا ناراحتی مشتریان
  • تهیه گزارش و توانمندی ارائه گزارش در جلسات
  • آموزش پذیر و مشتاق به یادگیری و حل چالش‌ها

مزایای همکاری با ما:



  • پرداخت پاداش با توجه به عملکرد(هدفگذاری OKR)
  • امکان یادگیری و پیشرفت در محیطی صمیمی
  • همکاران با استعداد و محیط کاری جذاب
  • بیمه تامین اجتماعی-بیمه تکمیلی
  • سرگرمی‌های مختلف در محل کار
  • سرویس ایاب و ذهاب

ساعت کاری و محل کار :



  • محدوده میدان آزادی - شادآباد جنوب غرب تهران  
  • شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷
اگه اهل ساختن هستی،فعالی و پیگیریه  فروش سازمانی برات جذابه ،مشتری برات مهمه، مهارت های اشاره شده در بالا رو تا حد خوبی داری و آماده شروع یه مسیر یادگیری و پرچالش هستی، خوشحال میشیم اگه بیشتر باهات آشنا شیم.


معرفی شرکت

روناد، مرکز تحقق (Fulfillment Center) درخواست‌های خریداران فروشگاه‌های اینترنتی است؛ فروشگاه‌های اینترنتی از طریق چند راه می‌توانند اتصال خودکار با نرم‌افزار داخلی روناد داشته باشند، تا ثبت سفارش و رهگیری آماده‌سازی و ارسال سفارشات را با یک پنل در دست خود داشته باشید؛ در روناد تکنولوژی تمامی تعاملات با مشتریان و مدیریت فرایند داخلی توسط تکنولوژی (نرم‌افزار و سخت‌افزار) مدیریت می‌شود.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    Account Management ارتباط با مشتریان و پشتیبانی ارتباط با مشتری امورمشتریان پشتیبانی
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml