1- مدیریت اکانتهای کاربران در email، Skype و ...... 2- پشتیبانی سختافزاری تمامی تجهیزات سختافزاری سازمان شامل تعویض قطعات، ارتقا و تعمیرات جزئی 3- پشتیبانی نرمافزاری کلیه نرمافزارهای کاربران سازمان 4- پشتیبانی شبکه و اینترنت در سراسر سازمان 5- مدیریت Active Directory 6- پشتیبانی Voip شامل ساخت اکانت، تنظیمات و ...... 7- درخواست خرید تجهیزات سختافزاری مورد نیاز و نصب و راهاندازی آنها 8- تعامل با شرکت پیمانکار جهت مدیریت درخواستهای مرتبط با سرورها 9- مدیریت دسترسیهای کاربران بر روی فایل سرور 10- پشتیبانی سرور آنتی ویروس 11- کنترل شرایط فیزیکی اتاق سرور 12- تهیه مستندات راهنمای کاربران جهت استفاده و نگهداری کلیه سیستمهای سخت افزاری 13- پشتیبانی دسترسی از راه دور همکاران
مزایای همکاری با فرابوم
ساعت كاری منعطف امکان حضور در کلاسهای آموزشی تخصصی و عمومی جهت توسعه فردی پرداخت پاداش مبتنی بر ارزیابی عملکرد بیمه تامین اجتماعی بیمه درمان تکمیلی با پوشش بسیارمناسب و متنوع بسته های متنوع رفاهی و سلامت تخصیص اعتبار برای دریافت وام قرضالحسنه یادگیری مستمر و روز افزون حین کار و رشد دانش فنی همگام با تکنولوژی روز امنيت شغلی و پرداخت به موقع حقوق امکان رشد در محیطی آرام و پویا
روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17
محدوده شرکت تهران - خیابان ولیعصر – پارک ساعی
معرفی شرکت
شرکت فرابوم بزرگترین شرکت حوزه نوآوری باز، با ماموریت ارائه سرویسهای بانکداری باز و گسترش بانکداری دیجیتال تاسیس شده است.
استفاده از تکنولوژیهای روز و استراتژیهای نوین کسبوکار و همکاری با نیروی انسانی متخصص و مجرب موجب شده تا شرکت فرابوم موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شود.
روحیه همدلی و همکاری میان سرمایههای انسانی سازمان و جو مثبت و سازنده میان افراد از بزرگترین مزایای فرابوم بوده که موجب پیشرفت روزافزون علمی و ارتقای فرهنگ سازمانی شده است.
نوآوری در صنعت و جذب و پرورش نیروهای خلاق و پرانرژی از مهمترین مزیتهای رقابتی فرابوم است که همواره در جهت آن کوشیده است.
بانک های ملی، ملت، صنعت و معدن، تجارت و شرکت توسن حلقه سهامداران فرابوم را تشکیل دادهاند. علاوه بر این فرابوم هماکنون با بیش از 20 بانک و 300 شرکت و سازمان بزرگ همکاری دارد و به عنوان بزرگترین اکوسیستم بانکداری باز در کشور شناخته میشود