برنامهریزی و پیادهسازی تحقیقات برندینگ از جمله شاخصهای سلامت برند مثل تداعیات برند، وفاداری برند و …
شناسایی روندهای کلیدی بازاریابی و تبلیغات بازار
بودجهریزی برندینگ کسب و کار
طراحی استراتژی برندینگ
طراحی کمپینهای برندینگ
بهروزرسانی هویت برند بر اساس شرایط بازار، کسب و کار و نگرش مخاطبان
نظارت بر اجرا و موفقیت کمپینهای تبلیغاتی
شرایط احراز:
حداقل تحصیلات لیسانس در زمینههای مهندسی صنایع، مدیریت و کسب و کار
حداقل ۵ سال سابقه در حوزه مرتبط
تفکر تحلیلی و دقت به جزئیات
خلاق و نوآور
توانایی پیشبرد فعالیت تیمی و مدیریت پروژه
توانایی پیشبرد مکاتبات تجاری
دارای تفکر استراتژیک
تسلط بر اصول برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و تحقیقات بازار
آشنایی با انواع رسانه
آشنایی با اصول طراحی
معرفی شرکت
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست) با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات لوازم خانگی در سبد مصرفی خانوار در راستای کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن در حال فعالیت است.
این گروه صنعتی با برخورداری از ۱۲ کارخانه مختلف در حوزههای متفاوت صنعت پیشران لوازم خانگی در مساحتی بیش از ۳۰۰هزار متر مربع و با داشتن پیشرفتهترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود، یکی از قطبهای صنعتی کشور محسوب میشود.
انتخاب الکترونیک با بومیسازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمعهای بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفتهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان نیز مطرح کرده است.
محصولاتی که در مجموعه انتخاب الکترونیک تولید میشود، قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سختترین شرایط اقتصادی نیز از جمله نقاط قوت این گروه محسوب میشود.
سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمتگذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب میشود.
جامعه هدف تولید محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تمام اقشار نظام اجتماعی بوده و در قیمت گذاری کالاها شاخصهای بالای کیفی، فنی و زیبایی محصولات با توجه به سطح توانمندی آحاد مردم در خرید، در نظر گرفته شده است.