ما در آدوراطب به دنبال یک کارشناس حسابداری فروش خلاق، باهوش، با توانایی تحلیل داده هستیم که بتواند از داده های خام، اطلاعات خوبی را استخراج و در اختیار تیم فروش بگذارد. به همین منظور، برای ما مهارت های نرم افزاری فرد مورد نظر بسیار مهمه، مخصوصا کار با اکسل پیشرفته و ترجیحا کار با Power BI. همچنین:
شرح وظایف:
انجام کلیه فعالیتهای حسابداری فروش و اعتبارات و نظارت بر عملکرد حسابداران مراکز توزیع.
تهیه و تحلیل گزارشهای مربوط به وصول و فروش.
ارائۀ دورهای گزارشهای مدیریتی در خصوص فروش، اعتبارات و وصول مطالبات.
ارائه پیشنهاد و پیاده سازی فرآیندهای بهتر.
شرایط احراز و شایستگی ها :
آشنا یه کلیه فعالیتهای حسابداری فروش و اعتبارات و نظارت بر عملکرد حسابداران مراکز توزیع.
داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشتههای حسابداری یا امور مالی.
داشتن سه سال سابقۀ کاری در حوزۀ حسابداری فروش.
مسلط به Excel پیشرفته.
علاقمند به یادگیری.
مهارت تحلیلی.
*ساعت کاری: 8-17 شنبه تا چهارشنبه
*محدوده شرکت: شهرک غرب
معرفی شرکت
نام شرکت آدوراطب از کلمه آدورا که یک واژه اصیل ایرانى و به معناى کمک رسان و یارى کننده مى باشد، گرفته شده است. شرکت آدوراطب به عنوان شرکت پخش سراسرى گروه کوبل از سال 1388 فعالیت خود را در حوزه ى فروش و توزیع محصولات دارویى، مکمل و تجهیزات پزشکی در سراسرایران آغاز کرد. آدوراطب با رعایت استانداردهاى جهانى نگهدارى و توزیع دارو به عنوان برترین شرکت پخش سراسرى خصوصى دارو، بیش از ده هزار داروخانه، بیمارستان و مرکز درمانى را تحت پوشش توزیع مویرگى قرار مى دهد. سبد توزیع آدوراطب، شامل محصولات وارداتى و تولیدى شرکت هاى برتر همچون کوبل دارو، داروسازى دکتر عبیدى، سانوفى، آسترازنکا، و … مى باشد.
مهارتهای مورد نیاز
حسابداری فروشمالی و حسابداریامور مالیMicrosoft Excel