در تیم بامن جای یک گلادیاتور آفلاین مارکتینگ خالیست. کسی که برای تمام درهای بسته، با ابزار و دانش خود کلید منحصر به فرد میسازد. آیتم های زیر کلیاتی از شرح وظایف این گلادیاتور است:
برنامهریزی، اجرا و نظارت بر تبلیغات آفلاین از جمله کمپینها، تبلیغات چاپی و پروموتهای میدانی و ...
آمادهسازی تقویم نمایشگاهها و رویدادهای مرتبط با صنعت شرکت و رویدادهای داخلی شرکت
برگزاری رویدادها، نمایشگاهها و ...
پیگیری و هماهنگی اقدامات لازم برای برگزاری رویدادها مانند محل برگزاری، افراد، غرفه سازی و غیره
هماهنگی با واحد فروش دربرگزاری رویدادها
آمادهسازی گزارش از ایونت و کمپینهای برگزارشده
بررسی و آمادهسازی گزارش از فعالیتهای رقبا در امور برندینگ و بازاریابی آفلاین
پیگیری امور مربوط به چاپ و تحویل
هماهنگی برگزاری جلسات تحقیقات بازار
ما در آفلاین مارکتینگ بامن میخواهیم اقداماتی انجام دهیم که تمامی پارادایم های آفلاین مارکتینگ را در جامعه متخصصین تغییر دهد. پس پر انرژی ها و خستگی ناپذیرها رزومه ارسال کنند!!! مزایا:
-روحیه کار تیمی بالا
-امکان رشد و توسعه فردی در تیم
-ساعت کاری منعطف
-اتاق بازی
-برنامه هفتگی صبحانه های "بامن"
-فضای صمیمانه و دوستانه
-دورهمی های مناسبتی
-هدایای مناسبتی
-برنامه تولدهای پرسنلی "بامن"
روز های کاری: شنبه تا چهارشنبه
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.