تیم لیون کامپیوتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در جایگاه کارشناس ارتباط با مشتریان استخدام می کند، در صورت احراز شرایط زیر رزومه خود را جهت تعیین وقت مصاحبه ارسال نمایید:
*مسئولیت ها:*
- پاسخگویی به تماس های ورودی از مشتریان - پاسخگویی به پیام های دریافتی از مشتریان - پشتیبانی آنلاین و بررسی تیکت های ثبت شده - پیگیری و رفع شکایات مشتریان تا حصول نتیجه مطلوب - تهیه گزارش های مربوطه
*مهارت ها و توانایی ها:*
- علاقمند به امور مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) - پیگیر، متعهد و وفادار - تجربه در امور پیگیری شکایات مشتریان - روابط عمومی بالا - تسلط نسبی به زبان انگلیسی - تسلط نسبی به مجموعه نرم افزارهای MS Office - تسلط نسبی به مهارت های مذاکره و متقاعدسازی - با انگیزه، برون گرا و منعطف - متعهد و مسئولیت پذیر
*ترجیحات:*
- آشنایی با قطعات کامپیوتر
*زبان:*
- زبان انگلیسی متوسط
*تسلط به نرم افزارها:*
- Outlook: متوسط - Excel: متوسط - Word: متوسط
مزایای شغلی: ما در لیون کامپیوتر معتقدیم پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بیمه تامین اجتماعی از وظایف ما هست و مزایای دیگری به هم تیمی های عزیزمون ارائه میدیم
تیم حرفه ای و آموزش دیده
آموزش های تیمی و تخصصی
دورهمی های تیمی
فضای کاری پویا و خلاق
ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9:00 الی 18 و پنجشنبه ها تا 14 بیمه تامین اجتماعی محدوده کار خیابان ولیعصر
معرفی شرکت
لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینهی فروش قطعات کامپیوتر به صورت آنلاین شروع نموده و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکتهای ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال کالا داشته است.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office