ما در الانزا به دنبال یک مدیر پشتیبانی و امور مشتریان مشتاق و متعهد هستیم که به تیم ما بپیوندد.
شرح وظایف: مستند سازی و ثبت دقیق کلیه فعالیت ها و تماس های مرکز تماس ارزیابی داده های جمع آوری شده و تهیه آمار و گزارش های دقیقی از یافته ها تیم سازی، استخدام و آموزش کارکنان جدید امور مشتریان شناسایی و پیاده سازی زیرساخت های واحد پشتیبانی Call Center & CRM ارزیابی عملکرد مرکز تماس، تعیین ساختار KPI و OKR و ارائه گزارش های مدیریتی به مدیر عامل آشنایی کامل با نرم افزارهای office و اکسل پاسخگویی به تماس های دریافتی مشتریان، انجام پیگیریها و تماسهای خروجی پاسخ به موقع به سوالات و ارتباط با مشتریان از طریق تلفنن، ایمیل، چت آنلاین و... شناسایی و حل مشکلات مشتری و پیگیری تا کسب رضایت مشتری ارائه اطلاعات درست به مشتری ارائه بازخورد به مدیریت در مورد نگرانی ها و کامنت های مشتری رسیدگی به مشکلات مشتری با صبر و همدلی توجه به جزئیات و توانایی انجام چند کار همزمان
مهارتهای مورد نیاز: آشنا به فنون مذاکره و فن بیان باحوصله، صبور و پر انرژی دارای روحیه کار تیمی متعهد، منضبط و مسئولیت پذیر قدرت تحلیل مسائل و حل مسئله دارای تمرکز و سرعت بالا مهارت های عالی ارتباط کلامی و نگارشی
وقتشناسی و حضور به موقع بسیار حائز اهمیت است.
معرفی شرکت
فروشگاه اینترنتی الانزا متشکل از تیمی جوان، پویا و باتجربه در زمینه فروش محصولات مد و زیبایی به صورت مارکت پلیس فعال است. هدف الانزا ایجاد فضایی کامل و مرجع جهت تامین و فروش آنلاین محصولات گسترده ای از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان اصلی با قیمت هایی رقابتی و عرضه در سراسر ایران میباشد.
مزایای همکاری با خانواده الانزا:
محیطی فعال و پویا
پیشرفت کاری
بیمه تکمیلی
بیمه تامین اجتماعی از روز اول
شرایط کاری الانزا:
محل: بالاتر از میدان ونک
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۸
مهارتهای مورد نیاز
امورمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانی