دارای حداقل 5 سال سابقه کار حسابداری (ترجیحا در شرکت های بازرگانی)
تسلط به ثبت و بایگانی اسناد حسابداری
آشنا به تهیه لیست بیمه و مالیات حقوق و دستمزد
کنترل و مغایرت گیری منظم حساب ها
آشنا به تهیه و تنظیم تمامی گزارش های مالی مورد نیاز از قبیل اظهارنامه مالیاتی، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و اظهارنامه عملکرد، صورت معاملات فصلی
تسلط به نرم افزار اکسل
متعهد، مسئولیت پذیر، منظم و دقیق
مزایا و تسهیلات: وام - پاداش - کمک هزینه دوره آموزشی - صبحانه - بسته ها و هدایای مناسبتی
محل شرکت: خ شریعتی نرسیده به خ مطهری
ساعت کاری شرکت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه از ساعت 8 الی 13
معرفی شرکت
شرکت فراتک پارسیان با برند تجاری حامیکو، فعالیت تجاری خود را در زمینه بازرگانی و تأمین مواد اولیه صنایع لاستیکی در سال 1388 آغاز نموده است. از همان سالهای ابتدایی، این شرکت تلاش نمود که با توسعه سبد محصولات وارداتی خود در هر سه حوزه لاستیک، پلاستیک و شیمیایی، زنجیره تأمینی پایدار و مؤثر برای این صنایع بهوجود آورد تا بتواند پاسخگوی کامل نیازهای آنها باشد. در همین راستا، حامیکو با بهرهگیری از کارشناسان مجرب و برنامهریزیهای مدون توانسته است انواع مواد اولیه مورد نیاز صنایع را بر اساس استانداردهای جهانی از معتبرترین تولید کنندگان خارجی تهیه و در بازار داخل عرضه نماید.
مهارتهای مورد نیاز
مالی و حسابداریامور مالیامور مالیاتیMicrosoft Excel